Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zo weer even bezig geweest met een horizontale gedeelte aan de voorkant.Maar voordat eerst even wat speling gekregen door de zijkanten te schaven.Wat er nog rest voordat we de boel gaan schuren is:- frontje (sluitstuk maken);- rand maken links en rechts waaronder de leds komen;- schot aan de achterkant waar de radiatoren komen.Sommige dingen gaan vrij lastig zoals waterpas houden van een paneel en gelijktijdig aftekenen. Maar goed weer een klus plat.Het frontje en de lijsten rondom maak ik weer van eiken waarvan ik schat ik nog 30m2 van heb liggen in de schuur.De 140mm fan komt op het midden van het paneel dus ongeveer 2 cm naar boven.[ATTACH=full]24546[/ATTACH]
Zo weer even bezig geweest met een horizontale gedeelte aan de voorkant.
Maar voordat eerst even wat speling gekregen door de zijkanten te schaven.
Wat er nog rest voordat we de boel gaan schuren is:
- frontje (sluitstuk maken);
- rand maken links en rechts waaronder de leds komen;
- schot aan de achterkant waar de radiatoren komen.
Sommige dingen gaan vrij lastig zoals waterpas houden van een paneel en gelijktijdig aftekenen. Maar goed weer een klus plat.
Het frontje en de lijsten rondom maak ik weer van eiken waarvan ik schat ik nog 30m2 van heb liggen in de schuur.
De 140mm fan komt op het midden van het paneel dus ongeveer 2 cm naar boven.
[ATTACH=full]24546[/ATTACH]