Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zal niet direct zeggen dat het een fulltime baan is maar het kost inderdaad wel een aanzienlijke hoeveelheid tijd.Voor mij is die tijd het probleem niet want die heb ik wel, maar ik wil alleen doen waar ik echt goed in ben en ik heb er geen belang bij verder;Zo zou ik er prima mee kunnen leven als er een spinoff hiervan kwam zolang ze maar netjes een verwijzing maken dat die kast hierop gebaseerd is.Ik stel mij beschikbaar als ontwerper en eventueel contactpersoon tussen de uitvoerende partij en het project maar niet meer dan dat.
Zal niet direct zeggen dat het een fulltime baan is maar het kost inderdaad wel een aanzienlijke hoeveelheid tijd.
Voor mij is die tijd het probleem niet want die heb ik wel, maar ik wil alleen doen waar ik echt goed in ben en ik heb er geen belang bij verder;
Zo zou ik er prima mee kunnen leven als er een spinoff hiervan kwam zolang ze maar netjes een verwijzing maken dat die kast hierop gebaseerd is.
Ik stel mij beschikbaar als ontwerper en eventueel contactpersoon tussen de uitvoerende partij en het project maar niet meer dan dat.