Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
@Hierboven, is dus waar Al zal het even wennen zijn, uiteindelijk is het geen compromis geworden.En ondanks dat HPTX geen uitgangspunt was had ik wel beloofd er rekening mee te proberen houden.Welnu dat is gelukt en ik kan melden dat HPTX past, plus er is dan nog een kleine ruimte over voor slangen en kabel gaten.Verder onderzoek ik hoeveel hoger ik mobo spacers kan maken zodat je daar gaten kan maken en (extra) cablemanagement kan toepassen Er komt veel meer bij kijken dan je denkt nog iig, maar er ligt nu een haalbaar ontwerp zowel praktisch als kostentechnisch.Dit moet asap nu in autocad tekeningen.
@Hierboven, is dus waar
Al zal het even wennen zijn, uiteindelijk is het geen compromis geworden.
En ondanks dat HPTX geen uitgangspunt was had ik wel beloofd er rekening mee te proberen houden.
Welnu dat is gelukt en ik kan melden dat HPTX past, plus er is dan nog een kleine ruimte over voor slangen en kabel gaten.
Verder onderzoek ik hoeveel hoger ik mobo spacers kan maken zodat je daar gaten kan maken en (extra) cablemanagement kan toepassen
Er komt veel meer bij kijken dan je denkt nog iig, maar er ligt nu een haalbaar ontwerp zowel praktisch als kostentechnisch.
Dit moet asap nu in autocad tekeningen.