• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

De 3 dubbele raampartij kan idd standaard voor een liggend mobo en daar waren Harjo en ik al van uit gegaan.

Echter als wij hem ook met staande mogelijkheid willen uitvoeren dan is dat pre-made niet zo handig.

Dit is typisch een voorbeeld waar de endusers over moeten beslissen.

Of staand maken een goed idee is en goed past hangt samen met de keuze ATX en HPTX, en ik zit ermee hoe populair HPTX is of blijft in de toekomst. Hier is het oppervlak geen probleem maar wel zo zeer dat ik dan kubisch moet gaan werken; lees de hele achterkant moet ik dan 90 graden kunnen draaien wat betekent zoveel als alle zijden moeten dezelfde afmetingen hebben dan. Dit is met (E-)ATX beter te realiseren dan met een HPTX. Maar constructief is dat geen probleem, puur de dimensies en vervolgens hangt dat weer samen met wel of geen pre-made sidewindows.

Wellicht dat mensen nu snappen welke afwegingen ik moet maken en dat het allemaal niet zo simpel is, los wel maar gecombineerd _erg_ lastig.

Terug
Bovenaan