• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Misschien is het een goed idee om de kast gewoon iets breder te maken en om de radiator in de top zoveel mogelijk te verschuiving naar buiten toe. Fractal Design heeft hetzelfde gedaan met de Arc Midi, waardoor er hele dikke rads in de top passen met push/pull zonder dat dit voor interferrentie zorgt met o.a. RAM en dergelijke.

Ook vind ik in alle kasten het cable management nutteloos. Hoe goed je ook je best doet, de kabels blijven zichtbaar. Ik zou ook de plaats aan de achterkant heel wat breder maken zodanig dat er een ATX voeding rechtopstaand in past. Op deze manier heb je er dan geen last meer van en kun je zelfs met een non-modulaire voeding sommige kabels wegwerken.

Verder doordat de achterkant verbreed wordt is het goed om in zones te werken. Zo zou ik voor de kabels een soort van kamer inbouwen waar je alles centraal in kunt inpluggen en aansluiten. Ook de harde schijven en optical drives moeten rechtopstaand aan de achterkant gemonteerd worden. Waarom ? Wel op deze manier hoef je geen HDD cages in te bouwen aan de kant van het mobo waardoor er ENORME mobo's als GPU's in passen terwijl dat de kast niet veel groter is dan een Mid tower !

Terug
Bovenaan