Dat de kast wat (niet te veel) breder moet ben ik intussen door detailleringen al achter, echter niet vanwege de rads. Je kan nu al de dikste rads + Delta
fans kwijt die ik kon vinden en dit is dus ook een non-issue.
Wat je bedoelt met de voeding snap ik niet helemaal, deze staat al op de korte kant (86mm) en twijfel nu of deze toch niet liggend moet. De gaten voor cablemanagement en slangen moeten zelf nog gemaakt worden, volgens de huidige planning, juist omdat iedereen dat anders wilt. Een aparte kamer, zeker nu met modulaire voedingen, zie ik niet als heel nuttig zelf maar ik heb al een mogelijkheid bedacht zodat je kabels toch ergens weg kan werken. Airflow in het onderste compartiment komt zeker niet in gevaar.
Dat laatste stuk begrijp ik helemaal niet, maar de grootste mobo's passen nu al zoals E-ATX en ik twijfel/onderzoek nu HPTX. Ook de langste graka's passen al prima en zie geen reden om nu een en ander om te gooien. Denk jij grote GPU's en Mobo's te kennen die niet hierin passen hoor ik het graag zodat ik een afweging kan maken wat wel en niet pasbaar te maken is.
De meeste dingen die je uiteindelijk niet terug zal zien van alle ideeën vallen onder of constructie problemen of kunnen vanwege de prijs gewoon niet meegenomen worden, of zijn zo specifiek dat we dit juist aan de user over laten. Onthoud het komt als een bouwpakket anders dan een complete kast waarbij het niet een kwestie is van alles alleen inbouwen. Liever zie ik eerst met een relatief simpeler model waar de probleempjes tegenkomen en met modden zullen er wellicht nog wat boven komen drijven. In een volgende batch is dat dan altijd aan te passen. Je kunt nu eenmaal niet de eerste keer alles perfect doen en ook niet iedereen de zin geven. Zoals al een aantal keer eerder aangegeven we gaan voor wat de massa wil, en ondertussen houd ik zo veel mogelijk rekening met de verdere wensen zodat deze middels mods toch toepasbaar zijn.
Binnenkort over welke dingen wij graag duidelijkheid willen horen jullie. Wij zijn nu bezig om te kijken waar wij bepaalde dingen kunnen krijgen zodat ik wat verder kan met een voorlopig ontwerp en daarmee ook offertes voor bepaalde dingen kan opvragen.