Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mja weet nog niet goed wat ik allemaal ga sleeven want denk dat ik alle kabels gewoon ga verlengen want wil de voeding niet open doen
en hoezo welke opleiding?
Greetz B0B0
dan mijn vorig project waar ik aan begonnen was half voor school omdat ik voor als eindwerk waterkoeling gekozen had en dit ook wel in een mooie case wou presenteren
hmmm ik had toch geen rampage extremeIII moederborden besteld
de free stuff (thnx voor de zak & tshirt)
alles beetje uit de doos
een paar bling shot's
bij deze wil ik freddy bedanken voor de vlotte levering en top klanten service ik zal nog wel een review schrijven als ik wat beter gezind terug ben aangezien nu ik alles heb tot de conclusie kom dat dit waarschijnlijk nooit gaat in mijn case passen zoals ik gehoopt had...
Greetz B0B0
ik zal nog wel een review schrijven als ik wat beter gezind terug ben aangezien nu ik alles heb tot de conclusie kom dat dit waarschijnlijk nooit gaat in mijn case passen zoals ik gehoopt had...
Greetz B0B0
gewoon de 120mm rad wou ik aan de binnenkant houden en dat gaat niet want dan kan ik blok op het moboVRM niet meer plaatsen
de 360rad past ook maar heel nipt...
de pomp kan ik niet plaatsen achter het reservoir zoals ik eerst in gedachte had...
zo zullen er nog wel dingen gaan opduiken maarja daar ga ik de rest van de week mij wel mee amuseren ofzo
Greetz B0B0
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs541.ash1
/31671_1429176802824_1034945334_1243811_701443_n.jpg
de "werkplek"
eerst de tekening nagegaan
op de randen paar keer beetje pechgehad met een vastgelopen schijfje met het bovenstaande resultaat
de cutout gemaakt nog onafgewerkt en dan tot de conclusie komen dat hij eigenlijk een halve cm meer richting front moet...
even dus gaan kijken voor een radgril of zelf iets maken om dit op te lossen...
Greetz B0B0