• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project: Coolermaster Stacker STC-T01

Das echt een ruggebreker of niet!
De APC unit was echt super zwaar xD

ja dat is ie inderdaad de afleveraar van GLS riep al van dfe straatkant toen ik deur opendeed van meneer heb hier een zwaar pakje voor u...
heb hem maar geholpen het mee binnen te dragen :)
maar de ups zo los is nogal onhandig dragen vind ik en idd zwaar een keer achter hadvaten zoeken voor erop te zetten want anders krijg ik dat ding niet mee naar lanparty's
had wel een "mooiere" doos verwacht waar de ups ging inzitten...
Greetz B0B0

1 van de 2 SAS-disken is gisteren overleden met als gevolg Raid 0 voor mijn OS ndk vandaag pas toegekomen aan een voorlopige reïnstall van windows...
nu weer opzoek naar nieuwe SAS schijven...
Tip aan iedereen koop nooit OEM drives:eusa_naughty: want die kan je dus niet RMA sturen :mad:

Greetz B0B0

jah "nieuwe" 2de hands drives worden morgen opgestuurd...
wordt ditmaal 2*146Gb aan 15000rpm...
weet nog niet of ik ze raid0 ga zetten of iets anders :)
en indien iemand interesse heeft in een 74Gb SASschijfje laat maar weten ;)
Greetz B0B0

hier is blijkbaar al een tijdje geen update meer geweest...
zullen dan maar eens lekker "ranten" zoals de amerikanen dat zeggen denk ik...
als eerste vorige week wou ik eindelijk nog eens verderdoen en mijn EK block terug monteren op mijn videokaart bleek dat ik 2 standoff's mis en bij EK moet je voor min 10€ bestellen dus dat ging niet (heeft freddy wel voor me gefixed door ze aan de shop toe te voegen).
nu ik had in de chat al eens tegen kenny gezegd dat ik vond dat mijn res nogal snel leegliep terwijl ik eigenlijk niet direct een lek vond... nu heb ik het lek gisteren nacht gevonden toen ik mijn pc uitzetten maakte deze een ploppend geluid, het geluid kwam terhoogte van de 360 feser rad, na even te kijken in de case zag ik idd een druppel hangen
deze ochtend dan maar eens de top erafgehaald en de fans gedemonteerd om te zien of ik zelf misschien perongeluk erdoor geprikt had maar het enigeste wat ik kon waarnemen was beetje koperoxidatie en nergens een beschadiging aan de buizen te vinden...
toen ik mijn pc nog eens even snel aanzetten werd er direct waterdruppels gevormd aan de onderzijde van de rad maar waar ze juist vandaan komen blijft me een raadsel...
Blijkt dan dus ook nog eens dat hier totaal geen garantie voor bestaat en na deze bericht geving ik weer zoiets heb van waarom ben ik er toch maar weer mee begonnen...
Greetz B0B0

zit idd niet mee...
hier paar foto's in het gat langs de oxidatie heeft nog geen schroef ingedraait geweest...
182013_1735441499250_1034945334_1925150_2706388_n.jpg

181509_1735447459399_1034945334_1925159_4736424_n.jpg

Greetz B0B0

175380_1736338201667_1034945334_1926317_5048755_o.jpg

171879_1736338601677_1034945334_1926319_680997_o.jpg

onderzijde van de rad je ziet duidelijk waar het water (ge)lekt heeft

176130_1736339161691_1034945334_1926321_7184019_o.jpg

nogmaals closeup van wat er aan de bovenzijde te zien valt (en daar heeft nooit een schroef gezeten... want fans waren maar met 2 schroeven voorlopig geplaatst)

Greetz B0B0

Hmz,.. enigszins merkwaardig dat dit dan niet onder 'garantie' valt aangezien je zulke kleine defecten moeilijk bij arrival constateren kan. Dan zou ik zelf contact zoeken met de fabrikant van het product..

Edit: Je kan hem trouwens ook bij een goede radiateurenboer laten maken he, altijd goedkoper dan een nieuw exemplaar

ik heb direct contact opgenomen gehad met HF met als resultaat dat radiatoren niet spontaan gaan lekken en ik het zelf moet geweest zijn, dat hier geen garantie op is en dat ik mij eventueel maar naar de fabrikant moet wenden...
en zou niet weten waar hier ergens een radiatorboer zit plus die radiator is nog maar ongeveer een half jaar in gebruik dit hoort gewoon niet!
Greetz B0B0

Kijk ik heb verder geen ervaring met pc radiatoren, alleen met die van de autobranche. Het komt inderdaad niet vaak voor dat ze 'fabriek af' lekken, maar zoiets kun je niet voor de volle 100% uitsluiten. Als het een effect van buiten af geweest zou zijn, dan zie je dat op zijn minst aan de lamellen oid..

Heb je al contact gehad met de fabrikant en waar ergens in Nederland woon je?

Dit is gewoon een fabrieks fout, heel die rad ziet er als nieuw uit (kwa geheel he) dat hij na 6 maanden op een rare manier ga lekken moet in mijn ogen echt niet kunnen, of het nu een radje is van 25 euro of een rad van 200.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Mikey's44 coolermaster sniper storm project Gallery & Build Logs 16
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 16
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
V Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
V Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
kmp-cooling [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan