hier is blijkbaar al een tijdje geen update meer geweest...
zullen dan maar eens lekker "ranten" zoals de amerikanen dat zeggen denk ik...
als eerste vorige week wou ik eindelijk nog eens verderdoen en mijn
EK block terug monteren op mijn videokaart bleek dat ik 2 standoff's mis en bij
EK moet je voor min 10€ bestellen dus dat ging niet (heeft freddy wel voor me gefixed door ze aan de shop toe te voegen).
nu ik had in de chat al eens tegen kenny gezegd dat ik vond dat mijn res nogal snel leegliep terwijl ik eigenlijk niet direct een lek vond... nu heb ik het lek gisteren nacht gevonden toen ik mijn pc uitzetten maakte deze een ploppend geluid, het geluid kwam terhoogte van de 360 feser rad, na even te kijken in de case zag ik idd een druppel hangen
deze ochtend dan maar eens de top erafgehaald en de
fans gedemonteerd om te zien of ik zelf misschien perongeluk erdoor geprikt had maar het enigeste wat ik kon waarnemen was beetje koperoxidatie en nergens een beschadiging aan de buizen te vinden...
toen ik mijn pc nog eens even snel aanzetten werd er direct waterdruppels gevormd aan de onderzijde van de rad maar waar ze juist vandaan komen blijft me een raadsel...
Blijkt dan dus ook nog eens dat hier totaal geen garantie voor bestaat en na deze bericht geving ik weer zoiets heb van waarom ben ik er toch maar weer mee begonnen...
Greetz B0B0