Een paar maanden later dan verwacht, maar nu dan toch EINDELIJK een update.
Ik zal jullie niet vervelen met de redenen van deze vertraging, maar heb nu alweer een paar dagen vakantie en hard aant werk geweest. Ik heb tijdens de werkzaamheden niet veel foto's gemaakt omdat ik veel te druk bezig was maar ik heb genoeg kijkplezier verzameld :mrgreen:
Foto's!
Iets wat ik een hele tijd terug al had gedaan. Met de dremel even een stukje eraf om de kabels langs te laten.
Ik had nog een paar foto's van dingen die ik gedaan heb maar kan ik even niet vinden.
Deze week alles weer opgepakt. Een paar steuntjes en schroeven gehaald bij de fixet, afgetekend en vastgezet.
Close-up
Alle 4
De plaatje had ik een tijdje terug al gemaakt, even tegenaan gezet om af te tekenen.
Van de andere kant gezien, ondertussen afgetekend
Gaatjes gemaakt en gemonteerd.
Bodenplaat had ik tijdje terug gemaakt, nu ook even erin gelegd.
Nog een plaatje om kabels achterlangs te leggen.
Even het mobotray erin geschoven. Links is ook een stukje MDF te zien wat ik voor de ventilatorgaten heb gemaakt, kon ik even geen foto's meer van vinden.
En alsof het niets in ook maar even de plaats van het
reservoir bepaald, en gemonteerd.
En toen zat er opeens een gat en een
slang.
Even wat geprobeerd met wat
fittingen.
Moest van 1 van de steuntjes een stuk afslijpen om het te laten passen.
Gaten gemaakt in de bodenplaat van kabels en
slang.
Even overzichtje. Rechts is er ondertussen weer het een en ander gedemonteerd....
....want dat had ik in mijn handen
Dit was even heel globaal alles wat ik gedaan heb de laatste tijd. Niet zoveel foto's gemaakt tussendoor en kon het een en ander niet vinden maar dat komt dan nog wel. Morgen ga ik weer verder. Even een to-do-list:
- Alles demonteren / bij elkaar zoeken.
- Schuren, afwerken, ontvetten etc.
- Spuiten, schuren, ontvetten, spuiten, schuren etc.
- Alles Monteren, evt nog aanpassingen maken.
- Loop vullen, lek testen etc.
- Gamen
Ik heb nog een HD5870 in bestelling, en hopelijk is die zo snel mogelijk binnen dan kan ik weer verder. Dit was het even voor nu, later meer.