Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit is dan het einde van het lekkere tempo in de build
ik heb écht net te weinig zwarte verf waardoor ik het spuiten pas weer na het fatlan weekend(vrijdag t/m zondag) kan voortzetten,
ik ga ondertussen wel verder met het sleeven en wat ik nog meer kan doen
zoals vermeld heb ik het zwart nog niet helemaal kunne afmaken ben al wel begonnen met de onderkant die is nu af, bovenkant word ook helemaal zilver en als ik zwart heb afgemaakt, zet ik zijpanelen erop meet midden af en 2/3 vanaf de zjkant naar 1/3 voor de diagonale strepen voor het zijpaneel en de horizontale streep in het midden word helemaal doorgetrokken
hier dan toch nog een update
het panel waar niet in gezaagt hoeft te worden (linksbove ziet er beetje raar uit maar in normaal licht hetzelfde als het vlak rechtsonder)+ het front panel:
Edit: De zwarte vlakken worden uiteraard blauw en op het andere panel zijn de grote vlakken de blauwe
volgende updates denk ik na het weekend morgen spulle pakken voor fatlan
dan toch nog even een korte update voordat ik naar fatlan ga; heb het top panel zilver gespoten en ook de covers van de disk drives en het mobo achterkantje voor de helft, ook heb ik even gekeken of de lijn wel een beetje mooi liep gelukkig was dit het geval:
eindelijk dan weer een updatee !
me verf is nog steeds niet binnen (komt komende 2 dagen)
ook nog wachten op me nieuwe gpu met koelblok
ondertussen al me waterkoelsysteempje getest en gekeken hoe et uitkwam:
1e keer
kwam zo alleen veel luchtbelle hele tijd en was beetje gezeik met vullen
dus 2e keer :
temps:
28C
Full Load (8 uur): 47C
Ik moet dus nog de binnekant bij spuiten buitenkant nog blauw + stier eruit hale met en plexi erachter, bovenkant zilver maken, gpu met waterblok aansluite en nog wa dingen opnieuw sleeven + 24 pins en pci-e voeding dinge sleeven
Edit: bij laatste 2 fotos niet op achtergrond letten stond nog vercrackte oude case achter