Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals beloofd hier de post van me case voor het spuiten:
alles moet alleen nog ff schoongemaakt worde met wat schoonmaakmiddel, dan doe ik de hele case primere ook het zwarte aangezien dat toch moet als ik et goed vind plak ik hetgeen wat nu zwart is af en maak de binnekant zwart
nog een laatste(denk ik) bestelling gedaan:
Wil ik toch nog even freddy bedanke dat ondanks de storing het waarschijnlijk vandaag nog verzonden word, Thnxx
200mm fan is intake aan voorkant 120mm is uitlaat naast mobo
wil je weer meer informatie klik weer op de afbeelding
zit nog steeds een beetje te dubbe welke gpu ik nou moet kope, ik heb wel net beslote dat ik hem toch wel wil meepakke in me wc maar dan mag hij niet duurder worden dan 220, aangezien ik dan ook een waterblok moet kope.
daar ben ik dan weer, case staat in de zwarte verf, moet denk ik nog beetje opschuren en weer laagje zwart overheen (was nog niet het resultaat wat ik graag had willen zien)
daarnaast ben ik begonnen met het sleeven van de 5 fans hier zie je de 3 120 mm fans op de rad en de 200 mm fan 1draadje zat een beetje los dus heb ik opnieuw gesoldeert en werkt nu weer top: