Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nee maar heb wel anderhalf jaar een opleiding gehad van machinaal houtbewerken en heb veel gereedschappen daarvoor hier thuis liggen
me pa had een eigen bedrijf en moest ie ook veel met hout doen dus vandaar
nee idd maar dan moet je echt een hoop mallen maken van alles aangezien het vloeibaar is of ik moet er alleen de buitekant mee doen van een standaart kast
core temp geeft 38 aan voor beide cores
en everest ook maar bij everest staat ook cpu 21 graden en bij die core's geeft ie dan weer meer aan dus ik weet niet welke nou mijn daadwerkelijke cpu temp is want echt niks voelt warm aan
de slangen niet en het cpu block zelf ook nergens het voelt gewoon allemaal koel aan.
vandaag heb ik alleen mijn sidepanel afgemaakt door er plexiglas in te plaatsten.
ik heb voor zwart gekozen zodat je weinig in de kast ziet en de rode darmen er zoveel mogelijk uit te laten springen.
Daarom komen er nog 4 uv balkies in te zitten maar dat doe ik morgen.
Ook vond ik die uv groene sata kabels niet mooi dus heb ervoor gekozen om er normale zwarte in te plaatsen.
dit is het eindresultaat van me sidepanel:
door de flits op de eerste foto is nog goed de hardware te zien maar in real life is er maar weinig van te zien gelukkig
nu doen ze het wel netjes kerel als ik jou was zou ik mijn log ook ff in de gaten houden de komende dagen heb hem zojuist ook gespoten en staat nu te drogen