Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik denk dat als je niet rendered of andere "speciaale" grapfische dingen doet als fotoshop ofzo je dan meer dan zat hebt aan 6 gig
en je kan er altijd nog 6 bijplaatsen als je ineens besluit te gaan renderen
maar voor games of winamp of 30 explorers heb je geen 12 gig nodig (in mijn ogen)
Wat een !$%!* gedoe was dat zeg.
De meegeleverde Thermochill schroeven voor de fans had een te brede kop.
Waardoor die tegen een stuk frame kwam van de fan.
Kon daardoor dus niet doorschroeven :'(
Toen lang gezocht in dozen voor andere schroeven, kwam daar schroefjes tegen met boutjes.
Die hadden wel een kop die smal genoeg was, dus die maar gebruikt
ja maar ik wil ze gelijk overclocken en als ik die club3d moet overclocken naar die MSI kan ik bijna niet verder met mijn MSI omdat mijn Club3d op zijn max zit...
je hebt toch alle kleuren slang enzo op voorraad, doe elk stuk een andere kleur meet je de totale lengte van alle stukjes en dat betaal je dan aan je eigen shop
@Freddy: waarom neem je niet allemaal doorzichtige slang zodat je kan spelen met de kleuren dmv toevoegingen aan het water? Of heb je liever geen zooi in je water?
@hierboven: hij kan het ook afschrijven als 'verloren gegaan' .
Ja doorzichtig en dan gekleurde vloeistof kan ook (had ik ook in gedachten).
Maar gekleurde slangen + gekleurde vloeistof leek me mooier hehe.
Ik kan alles zilver, zwart, grijs houden.
Dat ziet er netjes uit, maar wel somber.
Of de kleuren van de regenboog, maar dan ziet het er weer misschien te kermis uit.
Zucht...
Tis investering, gezien het systeem als showmodel wordt gebruikt
Ik zit met datzelfde dilemma. Het liefste zou ik ook wit, zwart en zilver gebruiken om een strak geheel te maken. Maar ik ben bang dat het te saai wordt.