Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja maar als de sb "heet" word meer dan dat het gekoelt word dan gaat die warmte toch door de heatpipe naar de NB waar dat waterblokkie zit?? dus in weze als de sb het dan zwaar heeft dan koelt de nb waterblok de sb ijg ook ofniet??
ja maar als de sb "heet" word meer dan dat het gekoelt word dan gaat die warmte toch door de heatpipe naar de NB waar dat waterblokkie zit?? dus in weze als de sb het dan zwaar heeft dan koelt de nb waterblok de sb ijg ook ofniet??
Mijn huidige voeding, de Coolermaster RealPower 850.
Gaat die dit trekken of zal ik die ook vervangen?
De voeding moet immers 2x GTX295 stroom gaat geven, vraag me af of die wel de juiste PCI-E stekkers heeft.
Jouw Ultra's zijn toch 6+8 PCi-e ? Die GTX295 volgens mij ook. (Net als de HD4870X2).
Die 850W moet dat nog wel kunnen trekken met alles op stock, maar ik weet niet hoeveel je set vraagt als je zwaar in de overclock zit op zowel de graka's als je cpu.
ik denk dat je dat wel trekt hoor freddy...
als je ziet dat je met een 500 watt een 4870 en een quad core met redelijk wat schijven en dvd-spelers kan runnen lijkt me 850 watt geen enkel probleem voor jou set, al ga je nu wel 3 pompjes erin zetten kweeniej hoeveel stroom die verbruiken...
en anders to be sure overstappen naar 1000 of 1200 watt voedinkje?
Ja ik kijk het even aan, ga vanavond ook maar eens reviewtjes lezen.
Mocht mijn huidige voeding blijkbaar niet genoeg zijn, ga ik voor de Zalman 1000W.
Die is lekker stil en geeft ook goed power
Mijn huidige voeding, de Coolermaster RealPower 850.
Gaat die dit trekken of zal ik die ook vervangen?
De voeding moet immers 2x GTX295 stroom gaat geven, vraag me af of die wel de juiste PCI-E stekkers heeft.
Wat ik heb gelezen is dat 2 GTX295 onder load 700Watt nodig heeft
En als je 2 uur lang gamed met deze 2 kaarten dat je stroomrekening met 40 cent is gestegen
Echter heb ik mijn Heatsinks er zo ''afgesneden''.
Geheugen (bovenkant, heatsink dus) opwarmen met föhn, scherp dun met ook opwarmen met föhn en dan snij je zo boven de strips langs, door de lijm.
Ik zal zo me post wel update met plaatjes
Edit, kan foto's niet meer op PC vinden, staan echter wel op PTS forum maar die is al een tijdje uit de lucht -.-