Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
gelijkaardige verpakking staan hier...(maximus XI Formula klaarliggen) en zal ook set sleeved kabels voorzien, alleen nog te zien welke kleur enz.En bekijken of het de moeite is rechtstreeks te bestellen met kortingsbon (bij MB) ipv via highflow samen met wat andere kabels en fittingen die ik zal moeten.Kortingsbon bij MB maakt eventueel weer klein verschil op budget dat ik al goed kon beperken door leveranciers (webshops) te vergelijken (op vorige pc dik €500 bespaard ondanks allemaal nieuwe onderdelen).met voeding, MB en schijven alleen al €63 bij deze, en op CPU, RAM en M2nvme wist ik laatste prijs-check nog eens €125 te vinden.Die alternate heeft vast nog verschil tussen .nl en .be maar leek mij eerder duur uit te vallen.
gelijkaardige verpakking staan hier...
(maximus XI Formula klaarliggen) en zal ook set sleeved kabels voorzien, alleen nog te zien welke kleur enz.
En bekijken of het de moeite is rechtstreeks te bestellen met kortingsbon (bij MB) ipv via highflow samen met wat andere kabels en fittingen die ik zal moeten.
Kortingsbon bij MB maakt eventueel weer klein verschil op budget dat ik al goed kon beperken door leveranciers (webshops) te vergelijken (op vorige pc dik €500 bespaard ondanks allemaal nieuwe onderdelen).
met voeding, MB en schijven alleen al €63 bij deze, en op CPU, RAM en M2nvme wist ik laatste prijs-check nog eens €125 te vinden.
Die alternate heeft vast nog verschil tussen .nl en .be maar leek mij eerder duur uit te vallen.