Update!
Hallo allen! Ik ben weer terug voor een nieuw update! Ik heb een paar kleine dingen gedaan en mijn plexiglazen buis is binnen!
Maar houd je broek even vast van ik heb slecht nieuws! Het heeft me bijna aan het huilen gekregen *Bijna*.
Zoals jullie weten heb ik een grill doek besteld voor deze build. En degene die ik had uitgekozen was "Charlie". Nice!
Maar ik kreeg vandaag een mail van de webwinkel dat ze niet meer te verkrijgen zijn! Sh*t en andere schuttingtaal hebben de reveu gepasseert. Al die weken wikken en wegen om de juiste keuze te maken. En het was voor niets! Dus lag de keuze voor "Alpha" voor de hand. Maar heb ik toch niet gedaan. Waarom niet? Het is te dun en makkelijk breekbaar. Wel jammer want het is ook een favoriet. Maar niet getreurd heb een alternatief besteld. Welke dat is? Ja. Dat komt in een volgende update.
Zo, laten we nu maar stoppen met lezen en huilen. Ik heb een paar plaatjes die ik met jullie wil delen.
Hier zie je de plexiglazen buis en klemmen. En natuurlijk de onderdelen voor de
ledstrip
Close-up
Knikkerbusjes met bronze en plastic primer (gebruik ik voor de gehele build)
De
ledstrip alvast ingespoten met plastic primer en daarna met bronze spray
Close-up
En natuurlijk moeten de witte klemmen ook van een kleurtje voorzien worden.
Close-up
Heb een stukje van de plexiglazen buis gezaagd en de
ledstrip erin gestopt. Om te laten zien hoe het ongeveer wordt.
Close-up
EN na veel wikken en wegen toch maar begonnen met het poetsen... Ik was aan het twijfelen maar gelukkig is het een koperkleur en komt ook terug in de CPU Cooler. 3 uur polishen (en moet nog even met een dremel alles nalopen, zoals opstaande randjes. *oooh en de stank... bah!*
Tadaaaa! Eindresultaat. Ik weet dat sommigen van jullie dit enorm zonde vinden van de oude look. Maar aangezien ik alles toch aan het poetsen en herstellen ben. Dan dit ook maar.
Nou dat was het weer voor vandaag. Van de week ga ik bezig met de
ledstrip en de buizen. Dus wordt vervolgt!