Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was me ook al opgevallen, moet het nu nog een antenne zijn he
Maar nu serieus Dat is een zeer mooi concept dat je daar hebt. Overigens leid ik uit de schets af dat de PC luchtgekoeld zal worden? Het zou zeker mis staan
Gelukkig is de grap goed bevallen
Ja, voor nu luchtgekoeld. Het is mechanisch, het beweegt en zo erg is het niet.
Waterkoeling is nog niet aan de orde gezien het uit mijn eigen portemonnee komt. Eerst verhuizen en dan zie ik verder.
Heb ze in ieder geval verteld dat ze goed moeten opletten wat de PC markt gaat doen. Want alles was hoe groter hoe mooier. Maar het wordt steeds compacter. En als je daartegen een monster van een bord hebt.. dan ben je uniek. (Vind ik)
Zo en dan nu geen update.
Donderdag krijg ik de sleutel van het huis. Vanaf dan zal ik de komende tijd druk bezig gaan met het huis. Daarin kan ik helaas geen tijd vinden om met deze mod verder te gaan. Zodra het huis af is. Pak ik deze build weer op. Ik wou namelijk nog niet bezig gaan omdat ik bang ben dat alles met de verhuizing verloren gaat. Je raakt wel eens wat kwijt. Dat zou zonde zijn. Dus voor nu moeten jullie het doen met ideeën.