• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Productomschrijving Correcties

Koolance 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Schroeffitting - Extreme Flow Stekker VL4N-M13-19S

Koolance (patent-pending) quick-disconnect no-spill shutoff valve. 13mm (1/2") ID, 19mm (3/4") OD (common Tygon tubing size) female straight connection with compression fitting. It will only fit any Koolance VL4N Extreme Flow male shutoff valve.

Volgens mij zijn male en female omgedraaid en zou het zo moeten zijn:

Koolance (patent-pending) quick-disconnect no-spill shutoff valve. 13mm (1/2") ID, 19mm (3/4") OD (common Tygon tubing size) male straight connection with compression fitting. It will only fit any Koolance VL4N Extreme Flow female shutoff valve.
 
Zucht ... sorry. Dezelfde link:

To enhance it's design they are covered with an aluminium layer.

it's => its (bezittelijk, geen samenvoeging van it en is)

Overigens zie ik dat je overal "color" gebruikt (US spelling) en niet "colour" (UK spelling), dus dan zou Aluminium (UK) eigenlijk Aluminum (US) moeten zijn.

Ja, ik ben nu klaar hiermee. :)
 
ik denk dat we het beste gwn op uk kunnen blijven, dat is volgens mij het meest gebruikt, maar ik geef er eerlijk gezegd helemaal niks om, engels = engels = goed te lezen, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar niet knippen plakken, maar even tijd insteken en itn nederlands vertalen (voor de wat minderren in engels)
 
Ik ben het eens met het vertalen. Het is een NL site.

Als je op UK wilt blijven zou je voor het mooie dan alle "color" in "colour" moeten vertalen. Da's veel werk. (Zoeken op "colour" geeft niets terug, op "color" daarentegen weer wel.)
 
in de tekst van de Inline Reinigingdoekjes - 100 Stuks staat ook iets niet goed volgens mij.

100 reinigingsdoekjes in een praktische hersluitbare verpakking.
Ideaal voor toetsenborden, muizen, behuizingen, printers, monitoren etc.
Met een doekje verwijderd u eenvoudig vuil en vlekken!
De apparatuur worden met dit dokje anti-statischdiech gereinigd.
 
De T-Balancer bigNG is de eerste 4-canaal-controller voor lucht en waterkoeling met gepatendeerd Dual Mode Technologie (DMT). De T-Balancer bigNG levert met puur analoge spanning per canaal tot 20W (40W). Hierdoor wordt het mogelijk ook een 12V-pomp voor watergekoelde systemen aan te sturen.
Standaard worden er 4 zeer platte analoge sensoren en 2 digitale sensoren meegeleverd. Het systeem wordt samen met de moederbord sensoren gecalibreerd en levert zo een zeer precieze meting en aansturing van de koeling van uw systeem. Het apparaat kan zeer flexibel in de computer behuizing geplaatst worden.

mCubed T-Balancer bigNG

Canaal moet kanaals worden?:)
 
Ik ben het eens met het vertalen. Het is een NL site.

Als je op UK wilt blijven zou je voor het mooie dan alle "color" in "colour" moeten vertalen. Da's veel werk. (Zoeken op "colour" geeft niets terug, op "color" daarentegen weer wel.)

Ik heb freddy al eens aangeboden om de bestaande -engelse- beschrijvingen te vertalen. Ik heb hier alleen nog geen reactie op gehad... Freddy?
 
Fittingen 10MM ID (3/8)

Op verschillende plekken op deze pagina staat 10mm OD, dit moet ID zijn. De binnendiameter is namelijk 10mm, en niet de buitendiameter.

Dit hebben we zo gedaan, zodat het gelijk is aan de ID van de slang (OD fitting -> ID slang).
Dat is voor de beginner beter te begrijpen.

Ik heb freddy al eens aangeboden om de bestaande -engelse- beschrijvingen te vertalen. Ik heb hier alleen nog geen reactie op gehad... Freddy?

Als het geen 'officiële' fout is, houden we het gewoon zo, zoals color of colour kan allebei.
 
Als het geen 'officiële' fout is, houden we het gewoon zo, zoals color of colour kan allebei.

Zo bedoelde ik het niet.
Het onderwerp van de al bestaande engelse omschrijvingen in de shop vertalen van engels naar nederlands is al eerder opgekomen.
Ik heb toen ook al aangeboden om hierin te helpen en ik heb toen samen met jou, Freddy, zelfs nog wat HTML codering daarin geplaatst om het makkelijker te verwerken in de database.
Als hier nog interesse in is hoor ik het wel ;-)
 
Swiftech MCR320 360MM Radiator


De tekening bij de radiator heeft 19mm afstand tussen de fanholes. (was een foutje van Swiftech dat ze inmiddels al gecorrigeerd hebben op hun website)


19mm:

20089zl.jpg



15mm:

mcr320-qp-dimensions-600x81.gif
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan