Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De T-Balancer bigNG is de eerste 4-canaal-controller voor lucht en waterkoeling met gepatendeerd Dual Mode Technologie (DMT). De T-Balancer bigNG levert met puur analoge spanning per canaal tot 20W (40W). Hierdoor wordt het mogelijk ook een 12V-pomp voor watergekoelde systemen aan te sturen.
Standaard worden er 4 zeer platte analoge sensoren en 2 digitale sensoren meegeleverd. Het systeem wordt samen met de moederbord sensoren gecalibreerd en levert zo een zeer precieze meting en aansturing van de koeling van uw systeem. Het apparaat kan zeer flexibel in de computer behuizing geplaatst worden.
Ik ben het eens met het vertalen. Het is een NL site.
Als je op UK wilt blijven zou je voor het mooie dan alle "color" in "colour" moeten vertalen. Da's veel werk. (Zoeken op "colour" geeft niets terug, op "color" daarentegen weer wel.)
Fittingen 10MM ID (3/8)
Op verschillende plekken op deze pagina staat 10mm OD, dit moet ID zijn. De binnendiameter is namelijk 10mm, en niet de buitendiameter.
Ik heb freddy al eens aangeboden om de bestaande -engelse- beschrijvingen te vertalen. Ik heb hier alleen nog geen reactie op gehad... Freddy?
Als het geen 'officiële' fout is, houden we het gewoon zo, zoals color of colour kan allebei.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic | HighFlow Forum | 43 |