Robin
Member
Ik wil van me boxed koeler af. Want ik wil betere koeling en stilte..
Gaat om een s1366 systeem.
Ik had eerder me gemodificeerde koolance exos II geplaatst hier.
Aangezien ik hem niet meer gebruik denk ik hem om hem uit elkaar te halen en daarmee me wc CPU setup te maken.
Ik bezit momenteel de volgende onderdelen:
PMP-400 pomp met reservoir..
Swiftech MCR220-QP-K 240 Radiator
Diverse slang
Diverse koppelingen.
D-Tek fuzion v2..
Van de radiator daar wil ik vanaf, die schijnt het niet zo goed te doen..
Ik wil stilte hebben.. Welke radiator is hiervoor aan te raden die het echt goed doet voor het geld? Liefst weer een 240 radiator..
De pmp-400 pomp wil ik houden die doet het best wel goed, en kan ik regelen via een regelaar.. moet alleen nog een top voor vinden
Dan vraag ik me af, hoe goed komt dat cpu blok nog mee, hij is al weer wat ouder dus onderling zullen de prestaties ook wel schelen..
Ik neem dit setje i.p.v een gehele set omdat ik momenteel krap bij kas zit en verlopig daarna de geld kraan dicht draai, want ik wil gaan sparen voor een nieuwe brommobiel.
Gaat om een s1366 systeem.
Ik had eerder me gemodificeerde koolance exos II geplaatst hier.
Aangezien ik hem niet meer gebruik denk ik hem om hem uit elkaar te halen en daarmee me wc CPU setup te maken.
Ik bezit momenteel de volgende onderdelen:
PMP-400 pomp met reservoir..
Swiftech MCR220-QP-K 240 Radiator
Diverse slang
Diverse koppelingen.
D-Tek fuzion v2..
Van de radiator daar wil ik vanaf, die schijnt het niet zo goed te doen..
Ik wil stilte hebben.. Welke radiator is hiervoor aan te raden die het echt goed doet voor het geld? Liefst weer een 240 radiator..
De pmp-400 pomp wil ik houden die doet het best wel goed, en kan ik regelen via een regelaar.. moet alleen nog een top voor vinden
Dan vraag ik me af, hoe goed komt dat cpu blok nog mee, hij is al weer wat ouder dus onderling zullen de prestaties ook wel schelen..
Ik neem dit setje i.p.v een gehele set omdat ik momenteel krap bij kas zit en verlopig daarna de geld kraan dicht draai, want ik wil gaan sparen voor een nieuwe brommobiel.