Ik heb even naar je websites broncode gekeken en het valt mij gelijk op dat er geen DOCTYPE is gespecifieerd. Ook is er geen openings HTML tag aanwezig.
in de wereld van de web codering is het gewenst om een openings en een sluitings tag te creëren. De HTML tag is de buitenste schaal van een website en de BODY tag is de binnenste schaal waar de daadwerkelijke informatie van de specifieke website in komt.
Om deze tags te gebruiken gebruikt men een openings tag en aan het einde van de geschreven code sluit men af met een sluitings tag
Dit geld in principe voor alle soorten tags zoals: SCRIPT ; HEAD ; P ; BR ; BODY enz.
Voor de rest ontbreekt er ook een DOCTYPE op je site, dit is belangrijk omdat een DOCTYPE aangeeft welke x(html) versie er word gebruikt en nog wellicht belangrijker, hoe de browser moet omgaan met de regels voor de lay-out weergave van de website.
dit is momenteel de bron code van jouw site:
probeer het eens te veranderen naar deze opmaak (let dan voornamelijk op het rood omlijnde gedeelte):
als laatste wil ik nog even opmerken (als ik zo vrij mag zijn) dat ik niet helemaal snap waarom je eerst met een aantal CSS regels voor body begint en dan de STYLE tag weer afsluit. Om vervolgens wederom een STYLE tag te openen om daarin weer een aantal CSS regel te plaatsen.
Gooi gewoon lekker al je CSS regels binnen 1 STYLE tag set. Of creëer meerdere CSS bestanden, waarna je deze upload naar de server en daarbij een link plaats naar de gewenste bestanden binnen de HEAD tags.
De code word dan meer overzichtelijker en de browser hoeft tevens dan minder moeite te doen om de code te lezen.
zie plaatje hieronder:
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest met mijn uitleg. Als je nog vragen hebt omtrent het probleem, dan hoor ik het wel. Of als je inmiddels in conclaaf bent met wwwicked over het probleem, dan kan hij je uiteraard ook verder helpen.
suc6 :icon_biggrin: