Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
denk dat deze fout puur in de rechten van de gebruiker zit maar als ik naar de achievements probeer tegaan krijg ik deze melding
Code:
systeembericht
Diablo Gamer, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
meschien dat een admin kan kijken of alle rechten voor de achievements view goed staan
In postbit staat: Credits en Points.
Bij iedereen dezelfde waarde.
Ik neem aan dat Points ook gewoon credits zijn?
In dat geval kan Points verwijderd worden uit postbit
In postbit staat: Credits en Points.
Bij iedereen dezelfde waarde.
Ik neem aan dat Points ook gewoon credits zijn?
In dat geval kan Points verwijderd worden uit postbit
Ik heb al meerdere keren de mod gebruikt van plaatjes vergroten en ik zie altijd de close knop :S Ook naast het plaatje klikken of scrollen helpt om plaatje weg te halen.
Ik denk dat dit probleempje aan mij/m'n gebruikersnaam/browser(?) ligt, maar als ik naar mijn profiel wil gaan kom ik op het profiel van een andere gebruiker (matthijs, dus zonder de streepjes) terecht.
Ik denk dat dit probleempje aan mij/m'n gebruikersnaam/browser(?) ligt, maar als ik naar mijn profiel wil gaan kom ik op het profiel van een andere gebruiker (matthijs, dus zonder de streepjes) terecht.
Vreemd!! Zal zo spoedig mogelijk hier wat aan doen. Moet probleem eerst op vbulletin forum gooien en hopen op snel antwoord. Vbulletin crew is alleen ontiegelijk traag....
Nee niks verandert. Kon zijn dat die persoon zich nog niet helemaal had geregisteerd. Als je je registeerd krijg je een e-mail binnen met een link. Daar moet je op klikken om alles rond te krijgen. Misschien had hij dat eerst nog niet gedaan.
Even voor de toekomst in de gaten houden.
Anders weet ik nog 1 ding wat aan gepast moet worden.
Auto embed van YouTube filmpjes werkt niet meer.
In controlpanel is onder AME menu ook een nieuwe link bij gekomen, als je daarop klikt krijgen we een database error.
Is de plugin misschien gewijzigd?