Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ wwwicked. Waarom ga je shouts verwijderen. Dat heeft het probleem dus veroorzaakt. Gewoon alles netjes laten staan zoals het is.
Hoe ik dit moet oplossen is voor mij een vraag. Ga wel een topic maken bij de makers.
@ Zwelgje. Die mod is bijna helemaal uit gezet. Kan alleen helaas niet de knop weg halen in je profiel. Alleen de promotie systeem draait nog, anders krijgen de nieuwe leden geen toegang tot marktplaats forum.
na je aan passing werkt shoutbox niet meer wouter. blijft op loading staan.
Na me crome op nieuw op te starten geen effect.
blijft hangen.
in explorer ook.
Gezellig zeg. Denk ff shoutbox updaten naar de nieuwste versie geen probleem. Fout dus, loop nu te kutten zeg.....
Heb de oudere versie geinstalleerd en nu kan niemand die firefox gebruikt de shoutbox zien :S En ik kan er gewoon op via chrome...
Strange!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag net voor 16.00 was zowel het forum als de shop niet bereikbaar, weet niet of het zin heeft om het hier te melden, maar dan weten jullie er iig van
ik loop er steeds tegenaan dat voor het forum "marktplaats gezocht" geen toegangsrechten heb.
Wanneer ik daar een item wil beantwoorden krijg ik deze melding. Een nieuwe link die ik van de beheerder heb gekregen
geeft ook geen verbetering. Ik denk een verkeerde instelling te gebruiken hoewel ik deze zelf niet heb ingesteld.
Vervelend is het wel.