Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet hoe ik het moet beschijven maar het forum laad bij mij niet door.
Heb zeg maar alle velden vaag door elkaar staan net dat de pagina traag opent.
mocht iemand weten wat dat kan zijn hoor ik het graag.
1• IE is bij ook iets langzamer dan chrome.
2• IE vraagt veel van mijn videokaart :S Die hoor ik kraken als ik naar boven en naar onder scroll.. Fuck IE Go Chrome!
Ik weet niet of dit een echte ''fout'' is ofzo? maar dat mogen jullie uitvogelen:
Hier zie je dat onze geliefde L3p bij online zonder groene kleur staat, maar bij online geweest zie je dat ie het wel heeft.. Dus ik weet niet of dit een foutje is.. dus bij deze: beetje met onzekerheid wat gemeld! Waar ik graag wat meer info wil weten of dit een fout is of niet..
Komt door de market mod. L3p heeft zijn naam kleur verandert en de online weergave mod kan die kleur niet weergeven dus geeft die de standaard kleur maar aan.
Ik denk dat ik een "bug" heb gevonden, weet niet zeker.
Zojuist bekeek ik een youtube filmpje, welke in de post staat van Freddy, het filmpje was nog aan het afspelen en ik klikte op thanks, waarna het youtube filmpje verdween, vervolgens terug kwam en opnieuw bij het begin afspeelde.
Het hele forum op Internet explorer is buggy, ik moet altijd refreshen, en als je dat telkens moet doen na veel lezen en kijken is de fun er wel snel af.
Kunnen hyperlinks duidelijker worden aangegeven?
Ik zelf maak gebruik van "Breeze", en vind de hyperlinks spontaan minder duidelijk overkomen.
Hebben meerdere mensen hier last van? dit is een standaard hyperlink van nu. Kan dat naar: dit veranderd worden?