Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hier snel een antwoord , ik zou on the field zelf moeten komen voor beter te zien...probeer je NIC's eens op manuel negotiation 100Mb full duplex te zetten. Installeer HD tach op de server en op de end user pc's... en kijk naar de averange speed van de hdd's...draai een testtool(weet ff naam niet) en kijk of je niet teveel botteneck hebt van Windows op je netwerk. google hit = NIC windows headroomdit zijn zowat de eerste troubleshoot voorstellen dat ik heb.succes!zelf heb ik een volledig gigabit netwerk thuis met NAT router en gigabit switch , toch haal ik maar 20Mb/sec door mijn server hdd...
Hier snel een antwoord , ik zou on the field zelf moeten komen voor beter te zien...
probeer je NIC's eens op manuel negotiation 100Mb full duplex te zetten. Installeer HD tach op de server en op de end user pc's... en kijk naar de averange speed van de hdd's...
draai een testtool(weet ff naam niet) en kijk of je niet teveel botteneck hebt van Windows op je netwerk. google hit = NIC windows headroom
dit zijn zowat de eerste troubleshoot voorstellen dat ik heb.
succes!
zelf heb ik een volledig gigabit netwerk thuis met NAT router en gigabit switch , toch haal ik maar 20Mb/sec door mijn server hdd...