Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Bij mij is het probleem waarschijnlijk gevonden door Whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren vanuit de Playstore. Het valt me op dat Whatsapp weer in de lijst met accounts staat die je kan vinden in de instellingen. Voorheen stond Whatsapp hier niet tussen. Ik krijg nu dus ook weer mailtjes binnen via de push functie. Dit heb ik geprobeerd nadat jij (UnexpectedBE) het hier over had, dus bedankt! En vergeet even niet dat Sense niet zomaar te verwijderen is, dit is de grafische schild die HTC ontwikkeld heeft en alleen gebruikt word op HTC toestellen. Zonder het toestel te rooten gaat het je niet lukken om dit te verwijderen. Heb ook in het topic van m`n rom gezocht en ik weet niet hoeveel pagina`s gelezen en ik kon nergens iets (terug) vinden over het probleem wat Sanders en ik hebben, maar bij mij is het opgelost lijkt wel.Gebruik jij Whatsapp Sanders? Ik meende een keer te lezen in de shout dat jij dit via een emulator zou doen op je pc? Of heb ik dit verkeerd gelezen?
Bij mij is het probleem waarschijnlijk gevonden door Whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren vanuit de Playstore. Het valt me op dat Whatsapp weer in de lijst met accounts staat die je kan vinden in de instellingen. Voorheen stond Whatsapp hier niet tussen. Ik krijg nu dus ook weer mailtjes binnen via de push functie. Dit heb ik geprobeerd nadat jij (UnexpectedBE) het hier over had, dus bedankt!
En vergeet even niet dat Sense niet zomaar te verwijderen is, dit is de grafische schild die HTC ontwikkeld heeft en alleen gebruikt word op HTC toestellen. Zonder het toestel te rooten gaat het je niet lukken om dit te verwijderen.
Heb ook in het topic van m`n rom gezocht en ik weet niet hoeveel pagina`s gelezen en ik kon nergens iets (terug) vinden over het probleem wat Sanders en ik hebben, maar bij mij is het opgelost lijkt wel.
Gebruik jij Whatsapp Sanders? Ik meende een keer te lezen in de shout dat jij dit via een emulator zou doen op je pc? Of heb ik dit verkeerd gelezen?