• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dacht dat het aan mij zou liggen, maar jij bevestigd hetzelfde probleem. Bij mij is dit probleem sinds een week of 2 pas naar voren gekomen namelijk en voorheen werkte het allemaal vlekkeloos.

De custom rom die ik gebruik is gebaseerd op de officiele Android software waar een eigen draai aan gegeven word inderdaad. HTC doet dit ook en voegt hier bijv. Sense aan toe. Maar dit wil niet zeggen dat het probleem standaard is, maar dit kan ook komen door bijvoorbeeld whatsapp of een andere app, zoals UnexpectedBE al aangaf.

Het feit blijft wel dat zoiets gewoon niet mag kunnen en dat ze met hun handen in het haar zitten en het gewoon proberen af te schuiven op een ander, want daar lijkt het wel op als ik het zo hoor.

Ik zal eerdaags ook even gaan rond speuren op XDA enzo, wie weet kom ik iets tegen en dan laat ik dat hier ook gelijk even weten.

Terug
Bovenaan