• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PrimoChill Typhoon III Reservoir System

damunk

Junior Member
Ik ben een beetje aant kijken hoe ik temps van mijn CPU verder naar onder kan krijgen. Op het moment koel ik mijn 4870x2 en Q9550@4ghz met volgens mij deze radiator. Temps van mijn GPU blijven rond de 35 maar mijn CPU (gekoeld door EK supreme) temps komen nog altijd rond de 57c met OCCT, en dat zal in de zomer dus nog meer worden.

Van wat ik in het forum heb kunnen lezen levert een andere 3x120mm radiator zoals TFC Xchanger niet echt veel op.. Daarom begon ik te denken aan misschien een tweede loop, maar ik heb dus geen plaats meer voor een extra pomp en res.

Toen vond ik deze D5 top, en als ik het goed begrijp kan ik hier gewoon mijn MCP655 op aansluiten en 2 loops draaien op 1 pomp? Zou betekenen dat ik dan eventueel een 2x120 tfc xchanger achter op mijn pc kan mounten en een heleboel plaats overhoud :p

Is dit te krijgen en wat kan mijn plan uberhaupt wel lukken? Of zou de pomp dit niet geregeld krijgen/weinig winst/dat ik beter gewoon de huidige radiator kan vervangen door een andere... Zoveel opties, maar dit lijkt mij eigelijk de beste :icon_eyes:

http://www.primochill.com/
PrimoChill Typhoon III Reservoir System - WaterCooling UK Forums


D5TIII.jpg

T3_back.jpg

T3_Blue.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar gaat het lukken om met 1x MCP655 mijn EK Supreme / EK4870 / BlackIce Pro 360 rad / TFC Xchanger 240 te bewateren.

En het moet natuurlijk ook aardig wat schelen in temps... Fanless Idle kunnen draaien is een must :p
 
Primochill heeft deze nog niet klaar volgens mij, vandaar dat nog geen enkele shop die heeft.
We moeten in ieder geval weer knikveren van PrimoChill bestellen, als deze mee te bestellen valt, gaan we dat zeker doen.

Maar zoals het nu eruit ziet, kan het nog wel een tijd duren.
 
Ik ben zelf ook niet van plan om hem in een bay te doen aangezien mijn HDDs daar nu aan touwtjes hangen, ff kijken of ik hem niet gewoon onderin de case kan hangen.

Over de release, heb ffetjes dat watercooling.uk topic doorgelezen

Hey guys sorry for the lack of updates. We are going through the final QC stages of the injection run and UV cure testing to make sure you guys get a killer part. Thank you for all the interest, we should have better release dates by the end of this week. Thank you all for being patience, we are very excited about this product and want it to be rock solid when it comes out.
The standard and pumped versions of the T3 are all ironed out and in production. The hold up is actually the fittings, which are a week or two from tooling completion (finally). Hang in there...T3 is worth the wait =)
Laatste post was op 5 jan dus zou eigelijk niet meer lang kunnen duren :p
 
ik zie dus dat ze bezig zijn met verschepen van de boel... hoever zitten jullie erin? ik bedoel, hoever zijn jullie op de hoogte van de verschepingen enz. Want ik ben zeer geintreseerd ;)
 
imho eigenaardig dat je met dat rad geen HD4870X2 en een Q9550 gekoeld krijgt

jeroen van diesen @ hwi, koelt z'n hele mobo, een oc-de Q9450 en een HD4870X2 op een PA120.3 en alles blijft daar (voor cpu) rond de 45-46 hangen bij volle stress ;)

kweet wel niet hoeveel warmte dat rad slikt ... PA120.3 kan makkelijk 400w aan warmte verwerken ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Alex Primochill Typhoon Split Window Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Primochill PETG tubing 3/8inch 1/2inch (10mm/13mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
anub1s18 Primochill Rigid Tubing finishing bit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
J probleem primochill slang icm ek fitting Waterkoeling 2
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
D PrimoChill Revolver SX fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
S Primochill PETG Tubing 1/2OD 3/8ID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D PrimoChill PETG tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J vraagje primochill advanced lrt foute badge? Waterkoeling 3
AQuAKiNG primochill slang 15,9/11,1 mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear Retail HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H Primochill Versatile Rigid Tubing Bender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
Hightower PrimoChill Rigid Ghost Compression Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H Primochill rigid tubing met bijbehorende fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bundymania [User Review] English Version: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 0
bundymania [User Review] Ausgleichsbehälter: Primochill Myriad Dual Bay Reservoir D5 - Clear HighFlow Product Reviews 1
D PrimoChill Flexsleeve Kit UV BRITE ORANGE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S PrimoChill Flexsleeve Kit Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania Review: Comparison between 3/8" + 5/8" Tubing - Tygon-Masterkleer-Primochill-Koolance HighFlow Product Reviews 5
D Koppelingen primochill III Waterkoeling 11
Mobomonster Primochill dingetjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Primochill coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
ShaquilleMoreno Primochill D5 reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
B Primochill 1/2" clamps HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
HighFlow Gefeliciteerd, TYPHOON. Felicitaties 0
G [TKA-FANS] Scythe Gentle Typhoon AP-15(1850rpm) Verkocht 3
R DarkSide Gentle Typhoon DS1225C12B6AP-60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
XenoMorpH Gentle typhoon's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
l3p [VERKOCHT] 3x Scythe 120MM Gentle Typhoon 3000RPM D1225C12B7AP-29 Verkocht 2
l3p [VERKOCHT] 3 x Scythe Gentle Typhoon D1225C12B4AP-14 (1450 rpm) 120mm Verkocht 1
Legendary1985 [IN-ACTIVE] 3x Scythe Gentle Typhoon (1850 rpm) of Noctua P12 120mm gevraagd Gevonden 0
P Shopreview, H80+ Gentle Typhoon 1450RPM HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
BlaserR93 Typhoon fans draaien niet op fancontroller of voluit Overige Koeling 20
Asphiax Scythe Gentle typhoon 1700 - 92 MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Alex Scythe Gentle Typhoon AP-30 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36
R Scythe Gentle Typhoon AP-14 - 1450RPM HighFlow Product Reviews 1
Dutch013 Gefeliciteerd ‎Blackruby en Typhoon Felicitaties 7
TYPHOON Typhoon & haf932 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
Freddy Scythe Gentle Typhoon 1850 D1225C12B5AP-15 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
vincent XSPC Typhoon HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Tath TATH Singularity Beast III Rebuild Gallery & Build Logs 35
Consigliere [Consigliere User Review] Cooler Master Sentinel III HighFlow Product Reviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan