• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

heb hem nog niet bestelt maar de reviews lijken positief, gewoon uit interesse mischien te snel laten draaien of dat er wat tussen zit?

ben persoonlijk ook meer fan van het primochill ontwerp omdat het open is, weinig kans dat er wat tussen komt (wat bv krassen binnen of buiten zou kunnen veroorzaken) en direct kunnen zien of je iets aan het verzieken bent, en het lijkt me net makelijker te zien hoe veel je er af gehaalt hebt (in't geval van 1-2mm er af lijkt met die finishing bits het wel heel snel te kunnen gaan).

de primochill lijkt ook iets vriendelijker voor dicht op bochten te werken (al weet ik niet hoe diep die wat highflow levert is lijkt althans een cm of 3-4 dat de tube er in gaat).

mja zoals freddy al aangaaf (dit viel me al op bij de primochill website) hij's nogal slecht te krijgen, met de populariteit van rigid tubing (en mogelijk ook jayztwocents die hem ffe liet zien) zijn ze of heel populair op het moment of ze worden in heel laag volume gemaakt.

Terug
Bovenaan