• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pretested processors.

St1nG

niet zo lang aub.
Hallo mede tweakers.

Aangezien ik me al aan het orienteren ben over mijn volgende systeem kwam ik wat leuks tegen bij 2 duitse shops.

Ze bieden daar pretested processors aan bij i7 920 die 4ghz loopt. voor een geringe meerprijs.
Bij trend4pc staat ook het 4 vcore wat ie nodig heeft, 1,300V - 1,324V voor de 4ghz, heb je dan nog wat ruimte?

De goedkoopste bij de pricewatch = Intel Core i7 920 € 265,- en bij die shops kost eentje die op 4ghz pretested is 309 euro.

Het is natuurlijk een fractie van een extreme processor + niet veel mensen halen meer dan 4ghz 24/7 :)

De shops die ik ben tegen gekomen :
Trend4PC
PcTweaker (daar kan je nu nog alleen bundles komen inc mobo + cooler)

bij trend4pc staat dat ze hem minimaal 3 uur prime teste, maarja als je ff mailtje stuurt denk ik dat ze hem wel wat langer willen testen

aangezien ik niet echt in de prijzen was gevallen met mijn extreme processor ben ik toch zeer geneigt een paar euro's extra neer te leggen.

Weet iemand nog andere site's waar je pretested cpu's kan aanschaffen?

Groetjes

Laatst bewerkt:
ik weet het nooit zo met de pretested cpu's... er staat ook altijd bij dat de snelheid met de hardware die zij hebben gehaald is.... als jou mobo het niet aankan heb je er ook niks aan..... vind een beetje lastig om teweten het zijn geld wel waard is....

bijv bij pchut
DFI, LanParty DK X58-T3eH6 -
€ 265,00

bij trend4pc
Intel®, Core i7-920 - 4x 2666 MHz 4x 256 kByte 4800 MT/s - Bloomfield FC-LGA4 Boxed
€ 301,00

Totaal (exclusief verzendkosten): = 566
Number
Item Sum
Remove

Intel® Core™ i7-920 (Tray, 4.0 GHz, 20x200 - VCore Class M -)
309,99 EUR
309,99 EUR

DFI Lanparty UT X58-T3eH8 Bios: 14.01.09 *lag-free tested*
279,79 EUR
279,79 EUR

Sub-total: 589,78 EUR

je kan bij trend4pc ook nog een normale lanparty nemen maar blijkbaar zijn er problemen met lag.

Tuurlijk zullen ze ff voor je testen of het werkt :)

alleen het verzenden naar duitsland mocht er iets kapot zijn is wat duurder :) maar verder is het vergeleken met een Extreme processor nog veel goedkoper

Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan