• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Presentjes

Hey t is ook wel cool dat als je naar een lan gaat met je rig en iemand anders van het forum herkent je sticker.

Ik bedoel dus dat je niet weet dat het iemand van het forum is, maar dat je dan herkent wordt door je pc. :047:
Laten we eerlijk zijn Freddy (met zijn grote bak) en Xel die herken je wel. :047:
Maar de anderen zou je dan kunnen herkennen door die sticker.
 
Hij heeft geen PC meer in zijn bezit en gebruikt tegenwoordig een Macbook.
Oftewel, hij heeft zijn monster PC omgeruild voor een Appel, dat noem ik nog eens kut met peren.
 
Hij heeft geen PC meer in zijn bezit en gebruikt tegenwoordig een Macbook.
Oftewel, hij heeft zijn monster PC omgeruild voor een Appel, dat noem ik nog eens kut met peren.
Nee, da's kut met appels:082:, ik heb zelf ook al een tijdje een MacBook Pro en die bevalt mij zeer goed alleen kan je er totaal niet op gamen dus heb ik mijn Game PC niet weggedaan, het enige wat ik daar nog voor moet doen is een goede GPU kopen en dan is ie 'af' op de waterkoeling na:icon_biggrin:.
 
Hij had toch een Imac gekocht?

Verder vindt ik Mac veel fijner. Gebruik mijn Macbook altijd om te internetten enzo, gaat een stuk soepeler dan op Vista, hij is ook lekker compact en met een accuduur van 5 uur. :)
 
Hij had toch een Imac gekocht?

Verder vindt ik Mac veel fijner. Gebruik mijn Macbook altijd om te internetten enzo, gaat een stuk soepeler dan op Vista, hij is ook lekker compact en met een accuduur van 5 uur. :)
Nee deze:

Apple MacBook Pro "17
- Intel Core 2 Duo T9800 2.93Ghz
- 8GB DDR3 1066Mhz
- NVIDIA GeForce 9600M GT & GeForce 9400M
- Hitachi 320GB 7200-rpm SATA
- Antiglare Display

Zo'n dikke CPU en geheugen idd en dan zo'n poop GPU erin, doe dan een GT versie erin of tenminste een 9800 serie.
Ookal is het niet voor gamen, voor die prijs mag je dat toch wel verwachten? :')

En wat is er bijzonder aan een accuduur van 5uur :p
 
Nee deze:

Apple MacBook Pro "17
- Intel Core 2 Duo T9800 2.93Ghz
- 8GB DDR3 1066Mhz
- NVIDIA GeForce 9600M GT & GeForce 9400M
- Hitachi 320GB 7200-rpm SATA
- Antiglare Display

Zo'n dikke CPU en geheugen idd en dan zo'n poop GPU erin, doe dan een GT versie erin of tenminste een 9800 serie.
Ookal is het niet voor gamen, voor die prijs mag je dat toch wel verwachten? :')

En wat is er bijzonder aan een accuduur van 5uur :p

Ga niet patsen met je 8 uur accuduur want dat is ook je max:064:, je kan niet onderweg wisselen en ik haal met mijn MBP 4 uur gemiddeld(veel muziek,WiFi,films, schermverlichting aan, etc), maar als ik een tweede/derde accu meeneem kan ik langer door zonder te laden maar dat heb ik toch niet nodig:041:
En wat je zegt over die GPU dat is inderdaad wel dom dat ie zo slecht is maar 8GB werkt dat chill? Voor me pa&ma ga ik morgen een PC in elkaar schroeven die 8GB Corsair DDR2-800 heeft en ik ben benieuwd hoe dat loopt met Vista x64. :002:
 
Ga niet patsen met je 8 uur accuduur want dat is ook je max:064:, je kan niet onderweg wisselen en ik haal met mijn MBP 4 uur gemiddeld(veel muziek,WiFi,films, schermverlichting aan, etc), maar als ik een tweede/derde accu meeneem kan ik langer door zonder te laden maar dat heb ik toch niet nodig:041:
Die van mij haalt welgeteld 0 milliseconde :053:
Sinds ik alleen een PC bezit en nog aan het kijken ben voor een notebook :020:

Daarnaast hebben die Notebooks van 8 á 9 uur ook een verwisselbare batterij, so what's your point?
 
Laatst bewerkt:
Freddy, heb je al een keuze gemaakt/bestelt wat je wil hebben, het moge duidelijk zijn, als je dit topic doorleest moeten het schroevendraaiers en casbadges (stickers met hars erop) worden.
 
Terug
Bovenaan