• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

powerloss during bf4

goedendag,

ik heb sinds kort een probleem. tijdens het gamen gaat mijn pc spontaan uit, en geeft daarna aan in de bios powersupply failure. dit gebeurt de ene keer 3 keer achter elkaar, en andere keer kan ik 4 uur lang gamen zonder problemen.

mijn voeding ENERMAX - Product
moederbord maximus V formula
2x gtx 980 MSI
1x hdd
1x ssd
fancontroller
12 fentilators
waterkoeling pomp


kan het zijn dat een voeding op den duur minder vermogen levert? heb deze voeding nu ongeveer 2 jaar.
of zou er een ander probleem kunnen zijn.


Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Ik heb ook gehad dat mijn PC opeens uitging, bij mij zat toen de stroomkabel in de voeding niet goed erin.
Kan daarom geen kwaad om goed de stekkers/aansluitingen controleren, of alle stekkers (en in de PC de pinnen in de connectors) goed erin zitten en goed contact maken.
En of de hardware goed in het moederbord is geprikt.
 
Klinkt als een voeding die aan het overlijden is (eventueel mobo)
Als je 1 kaart gebruikt heb je dan hetzelfde probleem

"High-Quality components and dual 12V rails design enable non-stop usage with stable and reliable current."
Kon even niet vinden hoeveel A die per lijn levert maar na verloop van tijd word het minder
Heb je misschien veel apparatuur op 1 lijn staan ?

Zou eerst is proberen om en om je gpu's te testen

Afgelopen weekend overleed de voeding van mijn neefje (c2quad setje ) maar die nam wel gelijk het mobo mee
Maw pas wel op voor er meer overlijd
 
thanx voor de input allemaal. kan niet zomaar even componenten los testen want alles zit watergekoeld met rigit tubing, dus moet dan alles los draaien ervoor.

tevens heb ik nvidia shadowplay uitgezet en heb er tot nu toe geen last van gehad. ??? iemand vaker gehad
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Advies gevraagd voor mijn 7870 in Crossfire met BF3 / BF4 Problemen & Oplossingen 32

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan