• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

powerline iemand ooit geprobeerd?

hallo highflowers,

nu wil ik dus een powerline adapter halen, vanwege dat ik dus tussen mijn router pc een utp kabel door de kamer heb liggen die behoorlijk stoort.
nu is dus mijn vraag heeft iemand die ooit geprobeerd en werkt het ook?

Ik woon dus in een nieuwbouw appartement dus bekabeling is nieuw.
en ja de afstanden zijn volgens mij niet groter dan 50m.

dus zo dit in gewoon kunnen?!

ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.
ik heb veel op tweakers en op youtube gekeken hoe het werkte dus lijkt me niet moeilijk.
 
ik gebruik ze heel sporadisch maar heb er een slechte ervaring mee aangezien het op de een of andere manier ons wifi netwerk stoort :p maar wij hebben dan ook wel een B merk setje ;)
 
Wat van soort bekabeling heb je nu door je huis lopen?
Ik gok dat je nu een basis utp kabel hebt lopen, dus zonder enige bescherming bij de aders, wss enkel plastic aan de buitenkant( =UTP)

Je kunt in mijn ogen beter een kabel aanschaffen die een betere bescherming heeft, zeg maar zoiets als een STP of FTP kabel.
Jij hebt toch 120MBit? Dan ga je dit niet altijd halen met powerline adapters, een maat heeft dit ook en werkt niet altijd even goed i.c.m. powerline.

Goede powerline adapters zijn ook enorm duur in aanschaf, daarom kun je in mijn ogen beter voor STP of FTP gaan.(Zelfde RJ-45 bekabeling, maar betere bescherming).
 
Het gaat hem meer om het feit dat het nu waarschijnlijk los door de kamer loopt, ik adviseer je echt het weg
te werken onder de plinten of een kabelgoot te kopen etc.

De snelheden zijn treurig en in combinatie met een 120mb pakket simpelweg zonde.
 
Ik heb liever een kabel door mijn kamer met een snelle verbinding, dan die dure niet 100% stabiele powerlines :p.
Kun je dan niet gewoon een langere kabel kopen en indd wegwerken met kabelgootjes? UTP kabel mag maximaal 100meter lang worden, dus je kan hem eventueel ook langs de deurkozijn leggen :)
 
Ik gebruik sinds vorig jaar ook powerline van devolo bij mij thuis.
Tot nu toen heb ik er geen last me gehad. Ik stream van mijn NAS naar ps3 full HD films zonder probleem. Alleen het kopiëren van bestanden naar de NAS duurt wel even 2gig duurt ongeveer 5min dus als je een blu ray film over zet van 12gig duurt het al rap 30min.
Heb thuis alles aangesloten met een kit van 3 stuks dLAN® 200 AVmini Network Kit heb er 1 aan de modem andere in de living voor PS3 en 1 in de bureau voor de pc en mijn vriendin zit op het wifi netwerk van de modem. Alles werk tot nu toe nog altijd perfect.
 
Ik heb ooit Belkin 1Gb setje gekocht, maar werkte alleen via stopcontact direct via de muur en niet via zo;n verlengding (die van mij had wel aan/uitknop).
Gelijk teruggestuurd.

maar hoelang geleden ongevver ze zijn volgens mij nu veel beter als eerst.
want ik heb ooit voor mijn zusje ook zoon ding gekocht alleen werkte dat niet of juist helemaal niet(gevolg dat er letterlijk vonken uit het stopcontact kwam)

dus daarom vraag ik dat eigenlijk ik heb nu een nieuwbouw appartement en ik heb gewoon vergeten met de bouw dat ik gewoon wil internetten overal dus ps3 en pc.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B Gezocht iemand die petg buizen eil buige. Gezocht 6
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
vincent Gezocht iemand die een bedrijfs logo kan maken Algemene Discussies 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
Stephan---pro Gezocht iemand met paypal of creditcard Gevonden 0
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
N Iemand tips om met 1 schakelaar 2 ledstrips te bedienen en 1 losse led. Cases en Modding 11
Aequitis [GEZOCHT] Iemand met een socket 2011 CPU Hardware & Software 1
Wouter Iemand verstand van SRV record? Problemen & Oplossingen 0
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
C iemand enig idee? een rad shroud fans erin ipv erop? Cases en Modding 3
Sw333t Iemand een adresje voor kleine maten rvs buisjes? Cases en Modding 3
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
C iemand advies? Overclocking 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
Adam Vandervorst iemand OC tip i7 3820 Overclocking 3
Ianovski Op zoek naar iemand die een voeding wilt sleeven Cases en Modding 2
B GEZOCHT iemand in de buurt van hoogkerk(groningen) die mijn 24 pin atx kan sleven €25 Cases en Modding 2
S iemand tips voor gamefootage ps3 opnemen? Handleidingen en Installatie Tips 1
C kan iemand mij helpen een slang voor mijn ek waterkoeling set uit te zoeken Waterkoeling 1
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
X Een bagelhoofd met roomkaas, iemand? Nieuws en Sport 19
K Iemand een Leen CPU voor Socket 1155? Hardware & Software 13
E iemand gezocht met een playseat (voor maten) Gaming 3
Wouter Iemand opzoek naar een leuk lief hondje? Algemene Discussies 7
D iemand enig ide het verwijderen van heat spreaders Waterkoeling 7
ZwerverRoodbaard [INACTIVE] Iemand met tijd en zin om een pakket op te halen en versturen Gevonden 5
Sw333t [IN-ACTIVE] Iemand die goed is met het bewerken van Plexiglas Gevonden 3
D Weet iemand de afmetingen van de BP fillport? Waterkoeling 5
Kadett Kadett's First Build: Iemand nog tips? Advies Waterkoeling Setup 14
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
Slader physx kaartje iemand ? Cases en Modding 7
G laptop....iemand nog tips? Hardware & Software 7
S hey kan iemand me helpen met wat ik nog nodig heb Waterkoeling 27
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Robin Iemand die handel ziet in passende Gigabyte X58 NB blokjes? Waterkoeling 40
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
M M'n eerste WC setje ooit :) FT02 + SLI 980 + 4790K budget rond 800€ Advies Waterkoeling Setup 1
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
Bullus hoogste superpi score ooit!! Overclocking 17
R gruwelijkste overclock ooit helaas maar een bug:( Hardware & Software 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan