• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Power knoppen voor PC On/Off en voor CCFL, maar welke?

pivoace

New member
Dames en heren,

Ik ben op zoek naar een 4 tal knoppen.

2 x moment schakelaar (power pc en openen dvd speler)
2 x latching schakelaar (aan/uit ccl )

Nu heb ik al veel gelezen en gegoogled maar ik kom er niet goed uit.

"Bulgin" on/off switch met groene led-ring [Archief] - HighFlow Community Forum

Dit onderwerp spreekt mij aan en baart mij zorgen.

Ik heb er (te) weinig verstand van om de juiste te kunnen vinden.

Ik ben dus op zoek naar de genoemde schakelaar welke er uitzien als:
16MM Vandal Silver / White LED

Voorkeur gaat uit naar een groene led echter wit is ook acceptabel.

Waarom post ik dit dan toch hier.

- Ik wil zekerheid dat ik de juiste bestel.
- Ik vraag mij ook af waar de prijsverschillen in de knoppen in zitten, variatie van €7,50 tot €21,00 vind ik best veel.

Alle hulp is welkom.

Dank
 
Dank je voor de snelle reactie.

Was er al een beetje bang voor dat ik natuurlijk de dure nodig zou hebben.

Zijn er vergelijkbare latching knoppen zodat wanneer deze allen naast elkaar zitten het wel een beetje mooi oogt.?
 
de groote in omtrek om mee te beginnen :p

Daarna de kwaliteit van de componenten

Die van 21euro is van aluminium en zeer zorgvuldig inelkaar gezet met hoogwaardige componenten(zoals mijn vermoeden is)
 
de groote in omtrek om mee te beginnen :p

Daarna de kwaliteit van de componenten

Die van 21euro is van aluminium en zeer zorgvuldig inelkaar gezet met hoogwaardige componenten(zoals mijn vermoeden is)

Ok, maar de werking is hetzelfde?

Het is namelijk voor de minst originele casemod... een biercase...
Het is tevens mijn eerste casemod, dus ik ben erg aan het kijken of modden mijn ding is...
 
bulgin style latching knoppen zijn er volgens mij niet maar meschien kan freddy iets vinden?
Bulgin switches die latching zijn, zijn er wel degelijk. Ligt er eentje met groene led voor mijn snuffert :026:

En sterker nog, die staat te koop.

De latching switches van Bulgin zijn te verkrijgen met de volgende kleuren leds:

Rood: MP0045/1E2/RD/012
Groen: MP0045/1E2/GN/012
Amber: MP0045/1E2/AM/012
Blauw: MP0045/1E2/BL/012

De code achter de kleuren zijn de exacte artikelnummers van Bulgin zelf. De 012 aan het eind houdt in dat ze voor 12 volt geschikt zijn. In wit zijn ze dus niet verkrijgbaar. Zie ook deze PDF van Bulgin zelf (laatste pagina).
Ik neem aan dat Freddy zo'n Bulgin aan/uit (voor CCFL) switch kan bestellen voor je.

De Bulgin switches voor het aansluiten van power, reset en voor bijvoorbeeld het knopje van de dvd-brander worden bij Bulgin Momentary switches genoemd. Degene die er exact hetzelfde uit zien als hierboven, hebben de onderstaande kleuren (en Bulgin artikelnummers):

Rood: MP0045/1D2/RD/012
Groen: MP0045/1D2/GN/012
Amber: MP0045/1D2/AM/012
Blauw: MP0045/1D2/BL/012

Zie ook de Bulgin PDF op pagina 4.

De switches met witte leds, zijn volgens mij niet van Bulgin (kon ze in ieder geval niet herleiden naar een product op de site van Bulgin).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Psu power connectors Cases en Modding 2
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t ModMyToys 3-Pin Power Distribution PCB 3xWay Block [MMT-PCB-3WAY] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Classy 220v Power Plugs / Stekkers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
Tath AquaComputer Power Adjuster 3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H ModMyToys 3-Pin Fan Splitters / Power Distribution PCB's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
ProAce Lenovo T61 power on password Problemen & Oplossingen 2
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
fatal_error.be Bitspower X-Station LED Power Hub-wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Singular1ty [REFUSED] Be Quiet! Dark Power Pro10 550W Verkocht 2
F [VERKOCHT] Cooler Master Real Power M1000 Verkocht 1
canonchiel Fractal Design Power Gallery & Build Logs 32
H BITSPOWER X-Station LED Power Hub (in oranje aub) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
1 Water koeling Recom evo power station 300 euro budget Advies Waterkoeling Setup 10
1 19johnny73-Johan-Recom evo power station Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Ludwig Green power Gallery & Build Logs 10
volcom Phobya sata power extension 30cm black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Adam Vandervorst evga 1650 watt power suply !!! Hardware & Software 16
Ant 1 klein vraagje betreffende Molex Power Connector Pins HighFlow Webshop 3
W Stroom / Energie / Power / Watt meter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Zwelgje Bitspower X-Station Mini Power-Extension II Female Version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
K Žabe Power PC Gallery & Build Logs 0
verzin-zelf Industrial Power Gallery & Build Logs 38
dark viper zwolle green power house Gallery & Build Logs 10
Sw333t Vermoedelijk probleem met mijn voeding (PCI-e power probleem) Problemen & Oplossingen 7
Forseti AC to 12v DC Power Supply with 4 Pin Molex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Mexel [User-Review] be quiet! Dark Power Pro 850W review door Mexel HighFlow Product Reviews 2
C [Waterkoeling] €300 voor dhz project met 2 high power leds Advies Waterkoeling Setup 1
Z Be Quiet! STRAIGHT POWER E7 700W: Modulair? Hardware & Software 2
vincent PowerColor POWER JACK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Alex ATX Power Supply Template Hardware & Software 1
maomanna PC starten ZONDER power-knop Hardware & Software 37
bundymania [VERKOCHT] Be quiet Straight Power PCGH-Edition 600W ATX 2.3 Verkocht 1
soppy [VERKOCHT] Be Quiet Dark Power Pro 1000W Verkocht 3
Duriel Lian Li Power Supply Mounting Bracket Black : PE-03(B) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
3 Antec 1200 Power swittch Cases en Modding 1
ThomasJS Bulgin Vandal Black: blue led en Power Inlet voeding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan