• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Popnagel / Blindklinknagel etc.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Naar aanleiding van Stravinki's bericht, een aparte topic over popnagels :)

"trouwens freddy, kun jij niet aan een popnagel tool komen voor in de shop?

met popnagels?

misschien wel handig, aangezien er veel mensen casemodden zoals ik dat hier zie. moet je uiteraard wel de popnagels zelf ook kunnen leveren lijkt mij zo?


312fvpg.png

Onze verkoopprijs zal iets van 20 euro zijn.
Popnagels zal per 10 iets van 2 of 3 euro zijn.

De reden waarom we dit nog niet in de shop hebben is dat men dit veel goedkoper kan krijgen bij de locale bouw of metaal zaak.
 
Laatst bewerkt:
312fvpg.png

Onze verkoopprijs zal iets van 20 euro zijn.
Popnagels zal per 10 iets van 2 of 3 euro zijn.

De reden waarom we dit nog niet in de shop hebben is dat men dit veel goedkoper kan krijgen bij de locale bouw of metaal zaak.

jah dat klopt inderdaad, maar hier in maastricht moet ik je zeggen, kosten popnagels per 10 bijna 6 euro:|:S tenminste bij de bouwmaat (groothandel).

een tang heeft mijn pa al, dus die zal ik (nog) niet kopen, maar popnagels zal ik waarschijnlijk wel bij jou bestelle freddy:D...
alleen hoe meet je de diameter van de popnagels af? moet ik gewoon als ik een gat heb in de kast die ID(innerdistance) afmeten?
 
haha, miss dat jij dat kunt uitvogelen..?
anders wil ik wel voor je kijken hoe dat nou precies zit, dan gap ik een popnagel van me pa:077:

ik kan wel een beetje uitleggen hoe het werkt verder,
je trekt in dat kleine pijpje een kogeltje aan dat ervoor zorgt dat het pijpje uitzet ("popt") hierdoor klemt hij de 2 platen o.i.d. tegen elkaar aan:D
als je de tang loslaat en vervolgens weer aantrekt knipt hij het stangetje door op de juiste lengte:p:D

dat is wat ik je kan vertellen, maar ik weet niet als ik bijv. een gat heb van 3of 4 mm of jou dan moet zeggen, de popnagel moet 3 of 4mm zijn, je hebt kans dat deze een mm kleiner zou moeten zijn tog?
 
dat staafje trek je door het 'hoedje' heen en het balletje houdt de twee uiteinde ver genoeg uit elkaar zodat de popnagel niet door het gat heen getrokken wordt, het staafje breekt dan af en de platen metaal zitten tegen elkaar aan geklemd :).

Popnagels worden gemaakt op gat grootte en lengte, bijvoorbeeld een 4x6 popnagel is voor een gat van 4mm en het kopje is 6mm lang.
Hoe korter het kopje hoe kleiner de uitstulping wordt die achterblijft als je de popnagel erin hebt gedaan.
 
Freddy, misschien een idee om zwarte popnagels te verkopen?

Bij de bouwmarkt kan je normaal alleen zilvere krijgen maar ze bestaan ook in het zwart, wel mooi in een zwarte kast.

En die 6/32" schroefjes waar bijvoorbeeld je voeding mee vast zit, die in het zwart....

Black oxide heet dat volgens mij, kan ze alleen nergens vinden.
 
Freddy, misschien een idee om zwarte popnagels te verkopen?

Bij de bouwmarkt kan je normaal alleen zilvere krijgen maar ze bestaan ook in het zwart, wel mooi in een zwarte kast.

En die 6/32" schroefjes waar bijvoorbeeld je voeding mee vast zit, die in het zwart....

Black oxide heet dat volgens mij, kan ze alleen nergens vinden.

Beetje laat, maar beter dan nooit
Koop een spuitbus met matzwarte verf, na het schudden spuit een laagje verf in de dop vd spuitbus, neem een klein penseeltje maak het schroefje/popnagel zwart, whalla! :icon_keel:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Aqua Computer fittingen,fans,radiator etc... Handleidingen en Installatie Tips 5
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy XSPC verlichting (RGB) modules, RGB controller etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy VR / Virtual Reality: PlayStation VR, Oculus Rift, Quest 2, HTC Vive, SteamVR Valve Index etc. Gaming 38
ForresT The Black Ice Nemesis 140GTS, 280GTS, SR2 etc. Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy 3DMARK Fire Strike etc met i7-5960X en 3x GTX980 Benchmarks & Scores 2
SynthaxBE Darkside modding (UV LED strips etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
SGT_Reaper budget gaming pc rebuild overcloking etc etc Cases en Modding 7
mixedup [Gezocht] Stickers etc Gevonden 2
Viepert [IN-ACTIVE] Koeling, sleeving etc Verkocht 3
Aequitis [IN-ACTIVE] ]Radiator, Reservoir, D5 Mod Kit, BP X-Station, Feser One etc Verkocht 16
Bullus [IN-ACTIVE] pomp/tops/fittingen etc Verkocht 7
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
chinx Sport algemeen (voetbal/basketbal/tennis etc) Gezondheid en Sport 3
T Welke Schoeven, bouten etc. voor radiator? Waterkoeling 0
D Eerste WC-Build help nodig bij fitting/slang keuze etc Advies Waterkoeling Setup 6
Rico [IN-ACTIVE] Voeding,HDD,Fans etc Gevonden 12
maomanna Netwerkinstellingen, welke snelheden bij modem (100mb) -> router (1gb) -> PC's etc. Hardware & Software 7
Ant Nieuwe Bitspower Producten, o.a. Carbon Black fittings etc., hier melden aub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 182
dark viper zwolle Koolance order Maart 2010: RP-452X2, CPU-370 etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
Calimero De wet van Ohm, voltages etc., o.a. voor TEC cooling Electronica 14
D [INACTIVE] Hardware, Intel Core i7 920, ddr3 6gb ram, etc! Verkocht 17
D [INACTIVE] Div. Hardware en Case(i7 920, DDr3 RAM etc) Verkocht 8
focus08 [REFUSED] Heatkiller 3.0, Rads, Pomp etc Verkocht 18
Freddy Test Topic, voor jouw avatar, handtekening, nieuwe opties, etc. HighFlow Forum 31
Freddy Marvel Comics / Cartoons / Strips etc. :) Algemene Discussies 5
Freddy [1993] CB4 met Chris Rock, Allen Payne, Deezer D etc. Films / Movies 4
ShockRaver [case] logo's uit paneel laten snijden dmv waterjet? etc? Cases en Modding 6
Freddy HighFlow Goodies :) (stickers, casebadges, pennen, t-shirts etc.) HighFlow Computer Cooling Shop 48
L Foto's (hoge temps etc) Advies Waterkoeling Setup 19
D 2-Pin verlengkabel voor moederbord (power knop, temperatuur sensor etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Quadcore How its made (Producten zoals Laing pompen, CPU's etc.) Handleidingen en Installatie Tips 9
Fuwa Fuwa Betekenissen van CAM, TS, R5, DVDscr, Xvid etc. Handleidingen en Installatie Tips 10
Quadcore Prototypes promo materiaals, zoals banners, headers, logo's etc. HighFlow Computer Cooling Shop 58
Freddy Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
Freddy Counter-Strike Source / 1.6 etc. Gaming 15
Thierry Watertemp in setup op verschillende plekken (voor blok en na blok etc.) Waterkoeling 2
Freddy Spuiten, verven, kleuren etc. Cases en Modding 37
dragon_unleashed driver update g15 keyboard etc Hardware & Software 1
maomanna Sapphire HD4670 512MB goed genoeg voor HTCP? (Blue Ray afspelen etc.) Hardware & Software 1
Source Zelf kabels maken en Sleeving Guide (SATA / Fan Cable / ATX / GPU etc.) Handleidingen en Installatie Tips 78
Source Sleeving Guide (Molex / 24PIN / 4+8PIN / Etc.) Cases en Modding 123
Freddy Wiii omgebouwd, Games download, branden etc. Gaming 29
Freddy Servers, web-game hosting, datacenters etc. Hardware & Software 25
Freddy HighFlow Promotie Materiaal, Banners, Logo's, etc. HighFlow Computer Cooling Shop 157

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan