• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Popcornhour Media Player

sins ik me eigen HT heb ga ik eigenlijk nooit meer naar de bios haha, geen gepraat achter je, of zeikende mensen! Alleen maar mooi beeld en geluid(en de nieuwste films) :D
 
Bios is voor mij een lekker ontspannend avondje uit.
Van te voren meestal ook een hapje eten bij een van de restaurants bij Pathe de Kuip (meestal onbeperkt Spareribs bij Beer :p).
Mijn vriendin houdt gelukkig ook van films en die gaat dus altijd met me mee :)
 
Bios is voor mij een lekker ontspannend avondje uit.
Van te voren meestal ook een hapje eten bij een van de restaurants bij Pathe de Kuip (meestal onbeperkt Spareribs bij Beer :p).
Mijn vriendin houdt gelukkig ook van films en die gaat dus altijd met me mee :)

Je hebt helemaal gelijk, Tis niet alleen de film maar ook de spareribs :D , nu snap ik het :D
 
En anders kun je bij de instellingen-geluid/beeld-beeld uitvoer en dan 1080p 23,976 nemen.
Scheelt 1 frame per seconde en is de hapering weg.
Tenminste zo werkt het hier.
 
Nee niet via het netwerk.
Ik doe niks via het netwerk, behalve de films er heen transporteren.
Pc staat in de kamer net als de popcorn en de tv. ;-)
Maar dat haal ik ook niet uit op de vraag van maomanna.
Ik had ook wel eens dat die als het ware stotterde.
Met sommige avchd en blurays.
En als ik dan die instellingen veranderde was het weg.
 
Ik speel wel 1080p films af over het netwerk :D
Heb weliswaar net een nieuwe Router gekocht die 1GBIT ondersteund (WAN en LAN), daarvoor werkte het hier ook niet geheel haper loos (vorige router was 100mbit).

Is wel zo dat wanneer me pa op het zelfde moment grote bestanden van de zelfde schijf over het netwerk naar een andere PC verplaatst, hij wel eens hapert.
 
Ik heb hier nu een NAS geplaatst, daarop alle films incl Moviejukebox. Eerst probeerde ik met NFS 1080P te kijken maar na 10sec begon die weer te happeren :S , toen kwam ik dit artikel tegen:
Network Performance NMT
Nu heb ik het via SAMBA en het werkt nu als een zonnetje, zelfs met 2 popcorns tegelijk!
 
Ik heb ook wel een 1GBIT router.
Maar de netwerkkaart in de popcorn is maar 100 MBIT.
Dus die kan niet sneller.
Hmm, heb echter geen problemen met haperen etc.

Kan ook zijn dat me oude router het niet aankon dat er én een HD film gestreamd werd over het netwerk én van diezelfde harddisk grote bestanden verplaatst naar een andere PC.

Beats me..
 
Sorry voor mijn "offtopic" bericht,

maar ik kom heel even terug op het feit of die software ook op de PC zou kunnen werken.
Het werk helaas niet voor op de Pc, maar nu ben ik iets anders tegengekomen.
Dat heet XBMC. Tis van orgine voor de Xbox bedoeld vandaar de XB in XBMC.
Hier ben ik echt enorm tevreden over!

Erg mooi design en speelt alles vlekkeloos af.

XBMC.jpg

xbmc-music-01.png


DLlink: XBMC for Mac OS X, Windows and Linux
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan