WiSK
Member
Ik had een maand of twee geleden een Apogee Drive 2 gekocht bij Highflow. Pas vorige week had ik de tijd om hem te kunnen uitproberen. Helaas constateerde ik dat ie defect was, of iig niet zo bruikbaar is. Het geluid wat er uitkwam was heel eng. Filmpje gemaakt van het geluid en met Michelle gemaild. Van haar moest ik eerst bij Swiftech vragen of een RMA van toepassing was. Ik kreeg die avond nog antwoord van Gabe Rouchon, directeur van Swiftech, dat er idd waarschijnlijk iets mankeerde aan de pomp.
Heb de pomp vrijdag opgestuurd naar Highflow en een vervangende pomp werd zaterdag door hun op de post gedaan. De nieuwe gisteravond getest en hij is helemaal perfect!
Ik ben heel blij met de goede service van Highflow :023:
Heb de pomp vrijdag opgestuurd naar Highflow en een vervangende pomp werd zaterdag door hun op de post gedaan. De nieuwe gisteravond getest en hij is helemaal perfect!
Ik ben heel blij met de goede service van Highflow :023: