Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ga het erop wagen er staat max 24W op 1 aansluiting met een limiet van 84W voor alle aansluitingen samen.Ik zal het wel testen met de multimeter op het mobo er zijn toch al meetpunten voorzien.Wat de andere aansluitingen betreft, kom ik alles samen op 1.5A uit.Voor de radiator vreesde ik eigenlijk al, 425W Tdp is niet niks natuurlijk. Vind het jammer dat er van radiators zo weinig info te vinden is ivm max en/of gemiddelde capaciteit om warmte af te voeren. Voor luchtkoelers is dat niet het geval.Het ziet er dus naar uit dat de Mugen nog ff dienst mag doen tot ik een plaatsje vind om een extra rad te plaatsen.Zonder had makkelijker geweest voor de WC-installatie. Kan ik weer even puzzelen Thanks
Ik ga het erop wagen er staat max 24W op 1 aansluiting met een limiet van 84W voor alle aansluitingen samen.
Ik zal het wel testen met de multimeter op het mobo er zijn toch al meetpunten voorzien.
Wat de andere aansluitingen betreft, kom ik alles samen op 1.5A uit.
Voor de radiator vreesde ik eigenlijk al, 425W Tdp is niet niks natuurlijk. Vind het jammer dat er van radiators zo weinig info te vinden is ivm max en/of gemiddelde capaciteit om warmte af te voeren. Voor luchtkoelers is dat niet het geval.
Het ziet er dus naar uit dat de Mugen nog ff dienst mag doen tot ik een plaatsje vind om een extra rad te plaatsen.
Zonder had makkelijker geweest voor de WC-installatie. Kan ik weer even puzzelen
Thanks