Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het staat inderdaad in de handleiding. Echter, waar ik me druk om maak is het volgende:Er staat een totaal van 7A - 84W. Ik tel 8 aansluitingen. Zou dus 10,5W per aansluiting zijn. En dat wordt dan wel erg krap. Enigszins heb ik dan ook sterk mijn vermoeden dat die 2A per aansluiting wel een beetje overdreven is .Het moet in mijn ogen alsnog mogelijk zijn, mits de andere aansluitingen niet te zwaar belast gaan worden. Echter, ik geef er geen garantie op .
Het staat inderdaad in de handleiding. Echter, waar ik me druk om maak is het volgende:
Er staat een totaal van 7A - 84W. Ik tel 8 aansluitingen. Zou dus 10,5W per aansluiting zijn. En dat wordt dan wel erg krap. Enigszins heb ik dan ook sterk mijn vermoeden dat die 2A per aansluiting wel een beetje overdreven is .
Het moet in mijn ogen alsnog mogelijk zijn, mits de andere aansluitingen niet te zwaar belast gaan worden. Echter, ik geef er geen garantie op .