Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dat van die fanheaders komt letterlijk uit de handleiding van het mobo. Ik weet dat je die info niet makkelijk kanvinden, ik heb me dan ook te pletter gezocht tot ik op het lumineuze idee kwam om dat boekje dat bij het mobo zateen keertje te lezen Staat in chapter2 HW-info pag. 23Zou het echt niet lukken met die 240 rad? Ik heb nl. niet veel plaats en ik wil alles intern omdat de case(P280) inde woonkamer staat. Het gaat me vooral om de geluidsproductie, maar als jullie het afraden om cpu en gpu met 1240 rad te koelen, dan laat ik gewoon mijn Mugen II hangen of ik zoek nog een creatieve oplossing om een extra 120 radtoe te voegen.Alvast bedankt voor de snelle respons
Dat van die fanheaders komt letterlijk uit de handleiding van het mobo. Ik weet dat je die info niet makkelijk kan
vinden, ik heb me dan ook te pletter gezocht tot ik op het lumineuze idee kwam om dat boekje dat bij het mobo zat
een keertje te lezen Staat in chapter2 HW-info pag. 23
Zou het echt niet lukken met die 240 rad? Ik heb nl. niet veel plaats en ik wil alles intern omdat de case(P280) in
de woonkamer staat. Het gaat me vooral om de geluidsproductie, maar als jullie het afraden om cpu en gpu met 1
240 rad te koelen, dan laat ik gewoon mijn Mugen II hangen of ik zoek nog een creatieve oplossing om een extra 120 rad
toe te voegen.
Alvast bedankt voor de snelle respons