Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik kan nergens terug vinden van wat je zegt over dat de fanheader max 2A kan geven. Kan je aangeven waar je die informatie vandaan hebt gehaald, 2A is nogal erg veel in mijn ogen (er zijn fancontrollers die dit niet eens halen, vandaar).Overigens, van een DDC-1 is de piek / startspanning 1A, de nominale spanning ligt iets lager.Maar indien het moederbord ook daadwerkelijk 2A kan geven, dan kan de pomp er in mijn ogen gewoon op.@Kenny, de pomp kan geen piekspanning geven. De voeding is degene die een piekspanning kan geven, vandaar dat elk moederbord ook heerlijk voorzien wordt met spanningsregulatoren.
Ik kan nergens terug vinden van wat je zegt over dat de fanheader max 2A kan geven. Kan je aangeven waar je die informatie vandaan hebt gehaald, 2A is nogal erg veel in mijn ogen (er zijn fancontrollers die dit niet eens halen, vandaar).
Overigens, van een DDC-1 is de piek / startspanning 1A, de nominale spanning ligt iets lager.
Maar indien het moederbord ook daadwerkelijk 2A kan geven, dan kan de pomp er in mijn ogen gewoon op.
@Kenny, de pomp kan geen piekspanning geven. De voeding is degene die een piekspanning kan geven, vandaar dat elk moederbord ook heerlijk voorzien wordt met spanningsregulatoren.