• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Polymath - Bas - cm590

Polymath

Junior Member
Hoi allemaal!

Nou ik zal mezelf even voorstellen, wel zo netjes :081:

Ik heet dus Bas. Ben 20j en kom uit Zwolle.
De naam Polymath heb ik tijd geleden bed8 als vervanging op "Creatine-Muscle" en tb360GAMER (andere nicks van me) Ik gebruik m'n nicks ook wel op andere fora en games etc.

Ik wil volgend jaar Hbo Informatica studie starten, ben nu alvast wat begonnen met programmeren (nog geen ervaring mee)... vind het tot nu toe heel leuk (qbasic en nu met java aant k*oten)
Tijdens het leren ook vaak op fora gekomen waar men hardware etc. bespreekt... zo eigenlijk zelf ook een beetje aan het werk geraakt. (ik gebruikte altijd 2 voor de prijs van één onderdelen van m'n oude man)

Ik gebruik m'n computer voornamelijk voor (online)games; wow, runescape, mobstar, aoe, the sims, etc. en voor muziek, films en vooral surfen;
ik spendeer vele uren op youtube (tb360Gamer) random woorden intypen op google en wikipedia afstruimen vind ik altijd leuk.
Ben niet geheel aan m'n PC gebonden, ik ga ook graag voetballen met vrienden.. fitness en xboxen (atm CoD MW2) met vrienden.


Nu m'n PC sinds een tijdje:

MOBO - MSI P55-CD53
CPU - i5 750
VGA - geforce 9800 GT
MEM - 2x 2GB DDR3 RAM
HDD1 - 160GB Samsung
HDD2 - 160GB Samsung
OPT - Sony Optiarc dvd-rw 7240s
OS - Windows 7 Ultimate
luchtgekoeld

momenteel zit deze hardware in m'n oude NoRRoD pc-case met een 500j oude 400W voeding. Dit wil ik allemaal in m'n nieuwe Case zetten (CM Centurion 590)
daarvoor heb ik wat onderdelen gekocht;
PSU - CM 700W silent pro
CPU cooler - Tuniq Tower 120 Extreme (als ik klaar ben met m'n case wil ik eens gaan k*oten met overklocken etc.)
FanController - Scythe Kaze Master Pro 5.25" (6 Fans)
2x 140mm Blue Led AeroCool Fans
3x 120mm Blue Led AeroCool Fans
2x Scythe Kama Thermo TM02-BK (van die kleine led temp. displays)

het mag duidelijk zijn dat dit m'n eerste "echte" PC is ::005: ik zal dus vast nog wel domme opmerkingen etc. maken... maar daar kunnen jullie vast wel tegen (hoop ik :praygod)

atm zoek ik nog wat onderdelen voordat ik echt verder kan/wil;
een 2e 5.25" 2 3.5" cage (voor fan) die net zo diep in m'n case zit als m'n bijgeleverde kooitje (ik wil 2 van m'n 120mm fans boven elkaar air-in laten blazen)
ook zoek ik een geschikt side-panel met window voor m'n case (zelf gat maken is verkeerd gegaan :neutral:) dat standaard CM paneel met raam+fan vind ik te klein raampie.. wil echt m'n hele kast in kunnen kijken.
nou dat word nog wat gestuntel.. maar hopelijk kan ik hier wat hulp vinden :)
 
rs account: Gangstaar-B, maar zit nu niet zoveel online, zit te w8en tot de SharpF bot online komt :p
picca's, ik zal foto's uploaden van m'n PC als ie (bijna) af is ;) er is nu nog niet veel meer te laten zien dan losse onderdelen.
 
:) zat eerst ff op rsbot tot ik kbot ontdekte (kbot was stuk fijner) helaas is kbot geschrapt na gezeur met Jagex :p
wou net ff kijken naar m'n RS stats (al dagen niet meer ingelogd) .. blijk al gebanned te zijn.. tsss.. ff 4 dagen w8en tok er weer op kan.

EDIT:: anyways.. als iemand nog info voor me heeft waar ik een sidepanel met groot window vandaan kan halen voor m'n cm590.. please let me know
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Mag ik vragen welk intern geheugen je precies hebt?
Mijn OCZ geheugen is er gisteren mee op gehouden. (zelfde mobo en cpu duss)

m'n geheugen stelt niet echt wat voor... kreeg ik bijna gratis bij aankoop van andere hardware. de snelheid weet ik niet eens :hmm
iig van A-Data Technology 2x 2GB RAM
uitbreiding hierop gaat later nog wel komen :)

hier pic van control center als je daar wat aan hebt?

Ziet je mobo het geheugen niet? of ist "kapot"? m'n pa had met windows7 problemen dat de pc helft van z'n geheugen niet kon zien. ist zoiets?

Welkom op het forum, veel lees / type plezier hier :)

Welkom op het forum! Hopelijk krijg je het hier naar je zin :D

thx zal vast wel lukken :)
 
m'n geheugen stelt niet echt wat voor... kreeg ik bijna gratis bij aankoop van andere hardware. de snelheid weet ik niet eens :hmm
iig van A-Data Technology 2x 2GB RAM
uitbreiding hierop gaat later nog wel komen :)

hier pic van control center als je daar wat aan hebt?

Ziet je mobo het geheugen niet? of ist "kapot"? m'n pa had met windows7 problemen dat de pc helft van z'n geheugen niet kon zien. ist zoiets?

Ik denk dat een van mijn balkjes een beetje kaduuk is...
Dus daarom zal ik nieuw moeten kopen (of RMA sturen)
Maar dan wil ik wel weten welke het WEL doen xD
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan