• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PokerFace

JW.

New member
Na een aantal maanden (denk zelfs wel jaren) hier rond gekeken te hebben, vond ik het tijd om een nieuw systeem te bouwen.
Mn huidige systeem dateert alweer uit 2007 (HWI desktop '07). Aangezien ik vandaag te dag game op mn Xbox
(en niet heel erg goed meer ben), heeft het volgende systeem een heel ander doel.

Ik ga namelijk letterlijk een gok nemen!

Ben momenteel werkzaam bij de Koninklijke Landmacht maar heb het al een tijdje niet meer naar mijn zin :(
Het zoeken maar een 'burgerbaan' wil ook niet echt lukken (in deze tijden) en na wat maanden onderzoek,
ga ik het volgende doen (proberen).

De bouw van een uber online poker computer, vandaar de naam PokerFace.

Euh... en dan?

Het doel is hiermee een vast inkomen te kunnen genereren (min 2000,- per maand).

Maar je mag online geen programma's gebruiken die voor je spelen JW!

Klopt!

Vandaar dat ik 2 systemen gaan bouwen (Poker & Face).

Poker (ultieme rekencomputer die parallel 'meespeeld' en zo de kansberekening voor zijn rekening neemt).
Wil alleen nog onderzoeken of een Tesla kaart meerwaarde heeft, ipv een dikke GPU.

&

Face (het gezicht van de online poker speler, op verschillende online pokerspellen).

Spullen vandaag besteld bij 4launch, dus wordt vervolgd!!!

PF-Sig.jpg
 
This best ingewikkeld allemaal...

En veel online diensten registreren/monitoren gebruikers.

Poker zal draaien mbv een TOR browser om zo onder de radar te blijven.

Van Face zal ik regelmatig een andere netwerkkaart (ivm MAC adres) en andere gebruikers namen e.d gebruiken.
Die kan niet via TOR draaien, want dat pikken de pokersites niet!

Verder zit je nog met Kansspelen & Kansspelbelasting

Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden :(
(wel een buitenlandse rekening geopend, maar moet t toch naar NLD overmaken en dat valt ook op).
 
Best interessant allemaal.

Ben benieuwt of het allemaal gaat lukken (zo ja moeten we een ker gaan praten voor zo'n setupje voor mij:p)

Zorg wel dat je de boel goed afschermd en dat je anoniem blijft anders staan er straks wat ingehuurde Roemenen ofzo voor de deur:p
 
Maar ik houd t wel binnen de regels!
Vind het alleen zonde om 42% af te moeten staan aan de Belastingdienst.
Ben aan t bekijken of het zin heeft om een 'bedrijf' op te starten en dan bij mezelf in loondienst te gaan.
Dan kun je met n bonus per kwartaal (als gift) volgens mij best leuk verdienen.
 
Het blijkt maar weer, de meest creatieve geesten werken voor de overheid :icon_lol:.

In mijn optiek kan een dergelijk iets hier niet geplaatst worden. Ik gun je een stabiel inkomen, maar dit gaat mij simpelweg te ver.

1 april?
 
Laatst bewerkt:
Thx voor alle reacties!!!

Maar zoals wwwicked (en Thierry via de shoutbox al vrij snel) vermoede, gaat deze build niet door... :D :D :D

april-fool-illus.jpg


Vanaf het zonnige Bali (en das geen grap!) gr JW.
 
Terug
Bovenaan