• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Poker

• Onderwerp starter Deleted member 42
  • Startdatum
Als je nou in de buurt woonde, konden we gebruik maken van jouw pokerset :D

PKR.com ziet er goed uit zeg.
Ik ga er maar niet aan beginnen, straks kan ik niet meer stoppen :p :p

misschien kan highflow wel een pokertoernooi hosten....
inkopen

25 + 5 per persoon. 25 in de prijzepot en 5 voor het huis.

20 man totaal bijv.

500 euro in pot, en 100 euro voor huis (highflow).

1e plek 250 euri
2e plek 150 euro
3e plek 100 euro

4 tm 20e plek, niets!

Onderlaatst een poker toernooi gewonnen ( iets van 350,-) door alleen maar All-in te gaan, alle smek handen weggooien en dan toevallig elke keer K-K/A-A/A-K etc krijgen wanneer een ander al flink zit te betten. 1x tussendoor een bluf met 10-J. Iedereen werd gewoon bang van mij omdat ze wisten dat als ik meeging ze alles erin moesten gooien. Das het leuke van aan tafel pokeren. Die gezichten van die andere zien en dat ze dan eerst naar jouw stack kijken om vervolgens te folden :D

Online pokeren vind ik dus echt helemaal geen zak aan. Juist omdat je dat soort dingen niet ziet.

ja ik speel 10 tafels tegelijk, dan heb ik geen tijd om naar gezichten te kijken, speel puur op handen en reads/positiespel.
dus pokerface of niet, interesseert me geen zak, en live spelen kan je maar 1 tafel doen dat is puur voor fun. tenzij je highroller bent en 1000 dollar toernooien speelt of hoge blinds met vette buyins.

ja... ik win honderden... en verlies honderden... af en toe is het duizend (win en ook verlies :p, voornamelijk bij cashgames)
maar per saldo win ik wel maandelijks :D hou er een aardige parttime bijbaan aan over, eigen tijden (in pyjama), en ze hebben leuke bonus systeem op pokerstars, kan je allemaal leuke gifts mee bestellen, bijv. bij 3.000.000 miljoen bonuspunten een porsche cayman.. maar daar ben ik niet aan toe, dan moet ik fulltime pokeren :p
wel heb ik beeldschermen, wii's , xbox etc besteld en vaak ook weer verkocht :p
oja ook laptops sony voie ofzo? en mac laptops, leuke prijzen.

na 3-4 uurtjes spelen, krijg je heleboel felicitaties email van prijzen:p
je krijg alleen mail als je prijs heb (vaak is dat inleg terug of winst).
hier in tijdsbestek van 3-4 uurtjes, 700 dollar gepakt:p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan