Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb mijn dagelijkse wandeling uitgebreid tot dubbele afstanden sinds ik dit speel, is echt lachen om ook met vrienden een stukje te gaan lopen nu of zelfs fietsen.Ik wandel meestal heel vroeg in de ochtend of laat in de avond en ik kijk zelden op het scherm, je krijgt een tril waarschuwing als er iets in de buurt zit.Ik zie hier mensen die zeggen levensgevaarlijk en zelfs het bericht "Grow up!"?Er zijn er altijd die niet hebben leren links en rechts te kijken bij het oversteken en Grow Up!? Echt niet Ik hou nog zo lang mogelijk mijn jeugd vast, natuurlijk wel gewoon veilig bezig zijn daarbij door altijd uit te kijken waar je loopt Nou stoppen met zeuren en laat diegene die nog even aan hun jeugd willen vastklampen en daarbij ook nog is gezonder bezig zijn dat ook lekker doen, dit is niks gekker dan voetballende kinderen die de straat over rennen voor hun bal zonder daarbij te kijken.Edit: "Zolang mensen gewoon uitkijken is het toch allemaal prima? het is hier in dit land ook nooit goed." mooi gezegd
Ik heb mijn dagelijkse wandeling uitgebreid tot dubbele afstanden sinds ik dit speel, is echt lachen om ook met vrienden een stukje te gaan lopen nu of zelfs fietsen.
Ik wandel meestal heel vroeg in de ochtend of laat in de avond en ik kijk zelden op het scherm, je krijgt een tril waarschuwing als er iets in de buurt zit.
Ik zie hier mensen die zeggen levensgevaarlijk en zelfs het bericht "Grow up!"?
Er zijn er altijd die niet hebben leren links en rechts te kijken bij het oversteken en Grow Up!? Echt niet Ik hou nog zo lang mogelijk mijn jeugd vast, natuurlijk wel gewoon veilig bezig zijn daarbij door altijd uit te kijken waar je loopt
Nou stoppen met zeuren en laat diegene die nog even aan hun jeugd willen vastklampen en daarbij ook nog is gezonder bezig zijn dat ook lekker doen, dit is niks gekker dan voetballende kinderen die de straat over rennen voor hun bal zonder daarbij te kijken.
Edit: "Zolang mensen gewoon uitkijken is het toch allemaal prima? het is hier in dit land ook nooit goed." mooi gezegd