Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Had er gisteravond eentje die hier aan het zoeken was. Stak gewoon zonder te kijken over net voor onze auto. Fijn, vrouw overstuur, kleine huilen van de schrik. Pokemon kleuter (twijfelgeval of hij 18 was) schrok wel, maar liep vervolgens gewoon door.Spreek je hem aan, krijg je een grote bek dat ik had moeten uitkijken. Volgende keer laat ik de rem iets eerder los om even een liefkozend tikje op zijn knieschijf te geven. Kijken of dat helpt.Wat mij betreft mag deze rage heel gauw afgelopen zijn.
Had er gisteravond eentje die hier aan het zoeken was. Stak gewoon zonder te kijken over net voor onze auto. Fijn, vrouw overstuur, kleine huilen van de schrik. Pokemon kleuter (twijfelgeval of hij 18 was) schrok wel, maar liep vervolgens gewoon door.
Spreek je hem aan, krijg je een grote bek dat ik had moeten uitkijken. Volgende keer laat ik de rem iets eerder los om even een liefkozend tikje op zijn knieschijf te geven. Kijken of dat helpt.
Wat mij betreft mag deze rage heel gauw afgelopen zijn.