• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pokémon Go

Of je loopt over straat en werkelijk iedereen heeft zn mobiel in de hand en kijkt naar het schermpje.

Ik ben niet van de pokemon generatie gelukkig, maar het blijkt dat menig persoon die in de jaren 90 is geboren er wel wat mee heeft....zelf denk ik (en das mijn mening: Grow up!).
 
Wat een zuurpruim reacties weer :)

Ik speel 't zeker met een groepje, jeugd sentiment.
Vermaak mij er prima mee en ook nog een goed voor de gezondheid, dagelijks op de fiets met minimaal 10km op een dag :sarc:
 
haha het zal ook vast een zeker leuk vermaak zijn maar merk wel dat mensen totaal niet op letten waar ze lopen.... en dat is het gevaarlijke ervan! Daarbij kan je die pokemons volgens mij gooien waar je wilt... dus ook bv op de A2.
 
Had er gisteravond eentje die hier aan het zoeken was. Stak gewoon zonder te kijken over net voor onze auto. Fijn, vrouw overstuur, kleine huilen van de schrik. Pokemon kleuter (twijfelgeval of hij 18 was) schrok wel, maar liep vervolgens gewoon door.

Spreek je hem aan, krijg je een grote bek dat ik had moeten uitkijken. Volgende keer laat ik de rem iets eerder los om even een liefkozend tikje op zijn knieschijf te geven. Kijken of dat helpt.

Wat mij betreft mag deze rage heel gauw afgelopen zijn.
 
Vandaag voor de studio gigantisch veel mensen. Vanavond rond het Apeldoornskanaal bleek er ook iets te zitten.
Vind het wel grappig.

Speel het zelf niet want heb nooit iets met Pokemon gehad en heb geen Android telefoon.
Maar ken er wel een paar... sommige zijn op dit moment zelfs bezig met een nachtelijk ritje met 2 auto's. :sarc:

Zolang mensen gewoon uitkijken is het toch allemaal prima? het is hier in dit land ook nooit goed.

Inderdaad, en buiten dat is het nog levensgevaarlijk ook! Ze kijken alleen nog naar het scherm van hun telefoon en letten totaal niet meer op wat er om zich heen gebeurd!

Je doet nu net of het alleen door Pokemon komt.
Iedereen zit tegenwoordig op hun telefoon te kijken. Constant zonder op te letten. Overal waar je kijkt.
 
Ik heb mijn dagelijkse wandeling uitgebreid tot dubbele afstanden sinds ik dit speel, is echt lachen om ook met vrienden een stukje te gaan lopen nu of zelfs fietsen.

Ik wandel meestal heel vroeg in de ochtend of laat in de avond en ik kijk zelden op het scherm, je krijgt een tril waarschuwing als er iets in de buurt zit.

Ik zie hier mensen die zeggen levensgevaarlijk en zelfs het bericht "Grow up!"?
Er zijn er altijd die niet hebben leren links en rechts te kijken bij het oversteken en Grow Up!? Echt niet :) Ik hou nog zo lang mogelijk mijn jeugd vast, natuurlijk wel gewoon veilig bezig zijn daarbij door altijd uit te kijken waar je loopt ;)

Nou stoppen met zeuren en laat diegene die nog even aan hun jeugd willen vastklampen en daarbij ook nog is gezonder bezig zijn dat ook lekker doen, dit is niks gekker dan voetballende kinderen die de straat over rennen voor hun bal zonder daarbij te kijken.

Edit: "Zolang mensen gewoon uitkijken is het toch allemaal prima? het is hier in dit land ook nooit goed." mooi gezegd :)
 
Zolang spelers goed opletten om de omgeving buiten hun scherm; dan heb ik geen problemen ermee. Maar helaas doen er aardig wat niet aan safe gaming.

Wat de kids met de bal betreft, daar kan je op rekenen in een woonerf of 30-zone. Daarom ligt de snelheid ook lager. Maar zo'n Pokemon knuppel die ineens oversteekt op een 50 km weg, dat verwacht je gewoonweg niet.
 
Je doet nu net of het alleen door Pokemon komt.
Iedereen zit tegenwoordig op hun telefoon te kijken. Constant zonder op te letten. Overal waar je kijkt.

Dat zeg ik niet, mensen kijk sowieso veelste veel op hun telefoon als ze aan de wandel zijn maar door het Pokemon Go is dit wel sterk vermeerderd omdat die pokemon overal en nergens neer gegooid kunnen worden volgens mij!

En inderdaad, zolang mensen uitkijken is het allemaal prima en moet iedereen het lekker spelen.... iedereen moet gewoon goed uitkijken ongeacht waar ze mee bezig zijn ;)
 
99kt3pT.jpg
 
Terug
Bovenaan