Moest ik nu iets graveren in uv plexi glad zou dit ook oplichten?
G Gio New member 22 oktober 2012 #1 Moest ik nu iets graveren in uv plexi glad zou dit ook oplichten?
G Gio New member 23 oktober 2012 #4 Iemand soms een voorbeelno ervaring met Acryl Paneel - UV Grijs / Transparant?
Ries708 New member 30 september 2013 #5 WOW K.3nny...heb je dit zelf gedaan of heb je dit laten doen en zo ja waar dan als ik vragen mag? Sorry voor alle vragen maar ben hier wel erg enthousiast over...
WOW K.3nny...heb je dit zelf gedaan of heb je dit laten doen en zo ja waar dan als ik vragen mag? Sorry voor alle vragen maar ben hier wel erg enthousiast over...
gerjanlubbers New member 30 september 2013 #6 Ries708 zei: WOW K.3nny...heb je dit zelf gedaan of heb je dit laten doen en zo ja waar dan als ik vragen mag? Sorry voor alle vragen maar ben hier wel erg enthousiast over... Klik om te vergroten... Ries lees K.3nny's post nog eens een keer ,----->> *Random google plaatje*
Ries708 zei: WOW K.3nny...heb je dit zelf gedaan of heb je dit laten doen en zo ja waar dan als ik vragen mag? Sorry voor alle vragen maar ben hier wel erg enthousiast over... Klik om te vergroten... Ries lees K.3nny's post nog eens een keer ,----->> *Random google plaatje*