Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ben in Hong Kong bij Sandbox VR geweest, dat was echt een hele vette ervaring.Vorig jaar ben ik nog in Delft geweest bij VR Arcade, graphics stuk minder dan bij Sandbox VR, maar nog steeds super vet om te doen.Aanrader om het een keer te doen, zeker als je het nog nooit gedaan hebt.Als je eenmaal in het spel zit en gaat rondlopen, dan is het heel realistisch en super spannend (en vermoeiend ).Er komen steeds meer bedrijven die dit aanbieden, ik denk dat deze ontwikkeling wel gaat doorzetten.
Ik ben in Hong Kong bij Sandbox VR geweest, dat was echt een hele vette ervaring.
Vorig jaar ben ik nog in Delft geweest bij VR Arcade, graphics stuk minder dan bij Sandbox VR, maar nog steeds super vet om te doen.
Aanrader om het een keer te doen, zeker als je het nog nooit gedaan hebt.
Als je eenmaal in het spel zit en gaat rondlopen, dan is het heel realistisch en super spannend (en vermoeiend ).
Er komen steeds meer bedrijven die dit aanbieden, ik denk dat deze ontwikkeling wel gaat doorzetten.