Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb ook een PS3 verbonden met een WRT54G maar nooit geen problemen gehad :S. Enfin ik post mijn "naam" hier binnenkort ook even want weet het nu even niet. Ik gebruik hem tevens voor Blu-ray/DVD-speler. Ik had ook al mijn muziek vanaf mijn hardeschijf naar de ps3 gekopieërd maar daar heeft ie een chaos van gemaakt nu staat alles door elkaar met onbegrijpele id3 tags. Heel vervelend.Mijn spellen zijn:Ratchet&ClankCOD 4GTA 4UnchartedKillzone 2LBPSF 4 MotorstormWie heeft er trouwens een Amerikaanse account aangemaakt? Hiermee kun je vanaf de Amerikaanse Playstation store demo's en films downloaden, heel ander aanbod dan de NL versie.
Ik heb ook een PS3 verbonden met een WRT54G maar nooit geen problemen gehad :S. Enfin ik post mijn "naam" hier binnenkort ook even want weet het nu even niet. Ik gebruik hem tevens voor Blu-ray/DVD-speler. Ik had ook al mijn muziek vanaf mijn hardeschijf naar de ps3 gekopieërd maar daar heeft ie een chaos van gemaakt nu staat alles door elkaar met onbegrijpele id3 tags. Heel vervelend.
Mijn spellen zijn:
Ratchet&Clank
COD 4
GTA 4
Uncharted
Killzone 2
LBP
SF 4
Motorstorm
Wie heeft er trouwens een Amerikaanse account aangemaakt? Hiermee kun je vanaf de Amerikaanse Playstation store demo's en films downloaden, heel ander aanbod dan de NL versie.